středa 1. ledna 2014

Recenze: S hlavou v oblacích (pejru) - SOUTĚŽ

Autor: Kateřina Petrusová
Vyšlo:  11/13
Nakladatel: Fragment
Žánr:   romantika
Anotace:
Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?...
                                            
Původně jsem si myslela, že S hlavou  v pejru je pokračováním úspěšné série od Kateřiny Petrusové. Jaké bylo mé zklamání, když jsem na své oblíbené hrdiny nenarazila a začala si uvědomovat, že toto je samostatná kniha. No, kniha... Spíše povídka. S hlavou v pejru má něco málo přes sto stránek a díky skvělému příběhu utečou jako voda. Taková škoda! S tak skvělým a čtivým příběhem mohla autorka pracovat o trochu déle a potěšit tak své čtenáře. Ale možné je to dobře a tato lovestory je taková právě díky své délce.
Kateřina Petrusová je autorka série o drogovém podsvětí v USA. Její knihy mají u čtenářů velký úspěch a již se plánuje vydání třetího dílu. Jako jednohubka mezi vydáním dalšího dílu je právě kniha S hlavou v pejru. V malé modré knížce je vykreslen příběh Martiny a Marvina, dvou postav, které se náhodou potkají a vytvoří něco velkého.
Samotná kniha je opravdu velmi tenká, takže nemá cenu ji dlouze představovat a probírat. Není jí co vytknout, chemie mezi postavami funguje skvěle, příběh není přeplácaný, ale přitom si stále udržuje pozornost čtenáře. Autorka neplýtvá slovy a právě díky tomu vytvořila nádherný milostný příběh.

Hodnocení:
+ není přeslazený
+Marvin je úžasný!
+autorka má skvělý styl psaní   
- chci více stránek!!
- jinak je příběh dokonalý

Dávám 9 bodů z 10.
Děkuji nakladatelsví Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. Knihu si můžete objednat na jejich internetových stránkách.

SOUTĚŽ!
Blog měl dlouhou dobu pauzu. Nebo spíš já jsem měla pauzu. Nebudu se vymlouvat, že nebyl čas, ale pravda je, že jsem neměla chuť. Knihy mě bavily stále, ale nějak blog pro mě ztratil přitažlivost. Několikrát jsem se snažila vrátit, tolikrát jsem na facebooku slibovala, že se vrátím a ono nic. Nikdy to nevydrželo dlouho. Nevím, jestli teď to bude lepší, ale mám pocit, že snad ano. Blog mi chyběl a chyběli jste mi i vy, moji nejoblíbenější čtenáři! Proto pro vás mám soutěž a to právě o tuto knihu. Stačí jen do komentáře napsat svůj email a já pak vylosuji jednoho z vás a ten obdrží knihu S hlavou v oblacích! Děkuji, že jste při mě zůstali :))

Pravidla:
1. Do slosování bude započítán každý (i ze Slovenska), kdo napíše svůj email do komentáře.
2. Každý se může zúčasnit jen jednou.
3. Budu losovat pomocí random.org
4. Soutěž trvá do 2. 2. 2014


69 komentářů:

  1. Recenziu na túto knihu som videla snáď všade, tak dúfam, že sa mi pošťastí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze, o té knize už delší dobu přemýšlím :) No a když je tu ta soutěž... :D Takže můj mail je deny137@email.cz ^-^ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Katka Petrusová je opravdu skvělá autorka, doufám, že se k téhle knížce brzo dostanu. :)

    BartlovaHana98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. veronikahrochova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak túto knihu by som bral všetkými desiatimi :)
    janapasierbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. kristina.poloncova@gmail.com

    Ja asi budem na Katkiných knihách závislá :D.

    OdpovědětVymazat
  7. kasprzykova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. aderos1@atlas.cz

    BTW: fakt skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  9. martinsladek@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  10. elisabeth.izabella@seznam.cz :)) Hodně úspěchů do nového roku!!

    OdpovědětVymazat
  11. magdalena.ondruskova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. krásná knížka :))
    Anne4ever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. PralinkaTaylor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. crazyadamsik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. princeznabety@seznam.cz
    děkuji za soutěž

    OdpovědětVymazat
  16. Na knížku se těším, co jsem zatim četla od autorky tak se mi to moc líbilo :)
    email - stardebbi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. pěkná recenze
    Emillienka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Lentilka404@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. betty114@seznam.cz
    díky za soutěž

    OdpovědětVymazat
  20. hannyblue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Je mi trochu trapný, že první komentář na tvém (právě objeveném) blogu je můj mejl do soutěže, ale snad je mi omluvou, že jde o knihu :-)
    czechmaid@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. jumper60@seznam.cz

    díky za pěknou soutěž

    OdpovědětVymazat
  23. Snoopysmile@seznam.cz

    Díky moc za soutěž!

    OdpovědětVymazat
  24. x-naturally-x@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. caramella11@seznam.cz

    díky za soutěž

    OdpovědětVymazat
  26. email - terisekk10@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Rhonnie@seznam.cz

    Děkuji za pěknou soutěž!! :))

    OdpovědětVymazat
  28. ghostgirls@seznam.cz
    díky za soutěž

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))