neděle 21. dubna 2013

Dopisy hrdinům VIII.

Jé, pamatujete si ještě na tento starý projekt? Pochopím, když ne. Já sama jsem na něj dočista zapomněla :D Navíc poslední můj dopis je z května, takže to bude za chvíli už rok! Páni, to to rychle utíká. No nic. Prostě jsem dostala chuť napsat někomu dopis. Schytala to Gwendolyn ze série Drahokamy.
Ahoj Gweny!
Ani nevíš jak tě obdivuji. Páni! Zažít to co ty, tak si dám na půl roku volno a zašila se někam, kde by mě nikdo nenašel. Jo, já vím, že to máš s tím časocestovaím genem trochu složitější, ale ono by se to nějak zařídit dalo. 
Pečlivě sleduji tvůj příběh už od začátku. Dokonce můžu říct, že mě bavilo číst o tvém životě víc, než žít svůj vlastní :D Kde já bych tu narazila na nějakého Gideona? A o Xameriusovi si můžu nechat jenom zdát. Takové skvělé duchy tu jaksi nemáme. 
Proč ti píšu? Abych ti vyjádřila své obrovské díky za to, že jsi taková jaká jsi od začátku do konce. Jsem ráda, že se z tebe nestala namyšlená a ufňukaná kravka, i když si na to měla právo. Jo a nezapomeň se nějak pomstít Gideonovi. Chápu jeho úmysly a záměry proč udělal to, co udělal, ale to neznamená, že si nezaslouží pěkně peprnou pomstu. Třeba ho ve spánku ostříhej. Dlouhé vlasy už nejsou v módě. Pokud tedy někdy byly. Za mě: Pryč s vlasy!
Víš co by pro mě byla ideální kniha? Ta nejlepší, největší a nejskvělejší? Kdyby tě někdo nacpal do jednoho příběhu k Harrymu, Eragonovi, Bilbovi a Percymu. Jéé! To by byl kýč. Ale mě by se to líbilo. Možná že něco takového napíšu sama. To by bylo teprve něco. Všichni mí oblíbení hrdinové v jedné knize. Mazec. 
Pozdravuj Xameriuse
Tvá věrná fanynka
Awekki

3 komentáře:

  1. Kvôli Gwen sa určite oplatilo spomenúť si na tento projekt. :DD A predstaviť si ju s Harrym, Eranogom, Bilbom a Percym,...no ďakujem pekne, teraz ma tá predstava len tak neopustí. x)

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuji si! :D Skvělý projekt! :) Bohužešl tuhle knížku jsem nečetla. :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu som práve včera (prvý diel) prečítala a tak som tvojím listom úplne nadšená! Taktiež aj s tou myšlienkou písania listov hrdinom... Keby že sa na to taktiež dám, nenahneváš sa? Nechcem pôsobiť ako opakovací papagáj. :D

    Čo som očami preletela druhý diel (ebook v angličtine, ktorý som našla bol otras, zrejme nejaký fan preklad z nemčiny), tak Gideon si ostrihanie vlasov rozhodne zaslúži! ˇ_ˇ

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))