neděle 10. března 2013

Měsíční chvástačka - ÚNOR


Dostala jsem na recenzi:
Rozpolcení - Amanda Hockingová
Zrození zabijáka - Darren Shan

Rozpolcení jsem dostala od nakladatelství Fortuna Libri, za co samozřejmě děkuji :) Pokračování se mi líbilo více než první díl a velkou zásluhu na tom měl i krasavec Loki. Upřímně doufám, že ve třetím díle bude mít velkou roli :D
Zrození zabijáka je na recenzi pro Fantasya.cz. Darrena Shana miluju, takže jsem si nemohla nechat ujít možnost přečíst si i sérii o Lartenovi. Doufám, že mě nezklame :)

A to je... vše. Bohužel, únor byl krátký a taky chudý. Ale březen vidím nadějněji, už teď mám doma 3 březnové knihy :)

8 komentářů:

  1. Zrození zabijáka je naprosto úžasná kniha :)) Rozhodně tě nezklame :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych si přečíst Dědičku... :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásavec s menom Loki, hej?! :D Supeer.
    Ale druhá kniha od Shana sa mi páči viac. Vyzerá úžasne.

    Niekedy je lepšie mať chudý mesiac, o to viac si tých kníh vážiš (a niekedy vďaka týmto "o ničom mesiacoch" získam tie najlepšie kúsky). A lepšie vyniknú na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  4. Každý čte Darrena, asi taky budu muset :D

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych brala Dědičku=D A pak bych ocenila i Rozpolcení=)

    PS: Kdy se dozvíme, kdo je vítězem Nečekané soutěže?=)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))