neděle 31. března 2013

Měsíční chvástačka - BŘEZEN


1. Koupila jsem si:
Anna krví oděná - Kendra Blake
Loviště - Patricia Briggs
Zelená jako smaragd - Kerstin Gierová

Z těchto tří mám zatím přečtené Loviště a Zelenou, kterou už teď můžu zařadit mezi nejlepší knihy tohoto roku. Naprosto skvělé zakončení mé milované série. Kdo nezná, ať okamžitě běží do knihkupectví! Loviště mě nezklamalo, ale ani nenadchlo. Knihy od Patricie Briggs se stále drží na stejně kvalitní vlně :)
Anna je všemi vychvalovaná a proto se bojím do ní pustit. Už teď od ní očekávám moc. Tak jsem zvědavá jak to dopadne :))


2. Dostala jsem na recenzi:
Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová
Krásná katastrofa - Jamie McGuire
Setkání s duchem - Stacey Kade
Boj o trůn - Amanda Hockingová

Z těchto knih jsem nepřečetla pouze Boj o trůn, který mi přišel jako poslední, ale ostatní tři kousky jsem zhltla jedním dechem. Líbily se mi všechny. A není se čemu divit, ony si jsou celkem podobné. Nejvíc na mě ale zapůsobila Krásná katastrofa. I když je to přeslazený kýč. V Nepříteli mého nepřítele je už toho cukru méně a Setkání s duchem je spíš jednorázovka.


Tenhle měsíc hodnotím velmi kladně, všechny knihy jsou kvalitní a dobře se čtou. Největší dojem na mě ale zanechaly Zelená jako smaragd a Krásná katastrofa. Perfektní knihy.

8 komentářů:

  1. krásné knížky, závidím hlavně Krásnou katastrofu.. =) ale i ostatní jsou skvělé, jako Loviště a Anna a Nepřítel mého nepřítele.. =))

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas - Zelená jako smaragd je fakt super! Ani ve snu by mě nenapadlo, že autorka sérii zakončí tak skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Anna je geniálna :) A strašne ti závidím Krásnu katastrofu! A tiež aj Setkáni s duchem

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný výběr :-)
    Zaujala mě Krásná katastrofa a trochu i Mezi nebem a zemí :-) I když vlastně na dívčí knížky moc nejsem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))