středa 13. února 2013

Měsíční chvástačka - LEDEN


1. Koupila jsem si:
Ten, kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky
Železná dcera - Julie Kagawa

Ten, kdo stojí v koutě je neskutečná kniha, kterou si bude pamatovat ještě hodně dlouho, recenzi najdete zde. Železnou dceru jsem ještě nečetla, ale obálka vypadá skvěle :)

2. Vyhrála jsem nebo dostala:
Padesát odstínů šedi - E. L. James
Hot Boys - M. T. Majar
Obě knihy jsem dostala od jednoho internetového knihkupectví. Tématicky jsou si knihy podobné, a to můžu říct i když jsem Hot Boys nečetla :D Odstíny se mi líbily, bylo to zase něco jiného a i když je hodně lidí kritizovalo, nemyslím si, že jsou až tak špatné.

2. Dostala jsem na recenzi:
Hlad jako žádný jiný - Kresley Cole
Ami, chlapec z hvězd - Enrique Barrios
Mlhovina - Amy Kathleen Ryan
Démoni apokalypsy - Darren Shan

Kromě Amiho má všechny přečtené, jako nejlepší bych hodnotila asi Démony, nejslabší asi Hlad jako žádný jiný. Jsem zvědavá jak na ni napíšu recenzi, protože i když je kniha vtipná a zábavná, v podstatě je jen o tom, že se hlavní hrdina snaží svést hlavní ženskou postavu :D


Celkově byl leden na knížky velmi povedený, 8 knížek je podle mě dobré číslo. V poslední době si je už moc nekupuji, protože mi na ně nezbývají peníze. Únor asi nebude na knihy moc bohatý, takže jsem ráda, že jsem si udělala zásobu už teď :)


5 komentářů:

Děkuju za tvůj komentář :))