neděle 20. ledna 2013

Přečetla jsem v prosinci 2012

Knihy, do kterých jsem se zamilovala

Dědička - Amanda Hockingová |recenze
Neptunův syn - Rick Riordan |recenze

Dědička pro mě byla překvapením, nečekala jsem, že se mi bude tak moc líbit :) Od Neptunova syna jsem naopak čekala poměrně hodně a to se mi také splnilo. Obě knihy jsou výjimečné a mají plné právo na místo v mé knihovně.

Knihy, které jsou ideální na odreagování
Zrozena o půlnoci - C.C. Hunter
Vzkříšena za úsvitu - C.C. Hunter
Drakie - Sophie Jordanová |recenze
V kůži supermodelky - Meg Cabot

Na Zrozenou o půlnoci jsem narazila náhodou, nejprve mě odrazovala ta obálka, ale překousla jsem to a začetla se. Za vše mluví to, že jsem téměř okamžitě po dočtení sáhla po dalším dílu. Obě knihy mě bavily, ale nezanechaly ve mě žádné významné pocity. Pro pobavení ideální. Drakie a V kůži supermodelky to stejný, fajn příběh na odreagování.

Skvělé pokračování série
Hněv bohů - Rick Riordan |recenze
Říční znamení - Patricia Briggs

Hněv bohů je druhý díl série Kroniky Cartera Kanea a zdál se mi o chlup lepší než první díl. Říční znamení je šesté pokračování série o Mercy Thompson, kterou zbožňuji a tenhle díl byl zatím nejlepší.

Nově objevená série
Padesát odstínů šedi - E.L. James
Fifty shades darker - E.L. James

První díl jsem přečetla jedním dechem a přinutil mě k tomu, co žádná jiná série nedokázala: druhý díl jsem přečetla v angličtině. Byla to vlastně první kniha v anglickém jazyce, kterou jsem četla a překvapivě jsem s ní neměla nijak velké problémy. Samozřejmě mi to trvalo déle, ale kniha za to stála :D

3 komentáře:

  1. Myslím, že s Padesát odstínů šedi v angličtině by měl problém jen úplný začátečník, nic promitivnějšího jsem totiž dlouho neviděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V angličtině jsem četla druhý díl, čili Padesát odstínů temnoty. Ale ani o prvním dílu bych neřekla, že je primitivní.

      Vymazat
  2. Drakie a Dědičku si chci strašně přečíst. Doufám, že se k nim brzo dostanu. :) Jinak je to celkem dlouhý seznam. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))