středa 2. ledna 2013

Měsíční chvástačka - PROSINEC


1. Koupila jsem si:
Milion Sluncí - Beth Revisová

Knihu jsem ještě nečetla a zatím ani netuším, kdy se k ní dostanu, ale doufám, že to bude brzo :) Ta obálka je prostě nádherná.

2. Dostala jsem na recenzi:
Dědíčka - Amanda Hockingová
Jednou provždy - Kiersten Whiteová

Obě knihy jsou od nakladatelství Fortuna Libri. Dědičku mám přečtenou i zrecenzovanou a velmi se mi líbila. Paranormály teď čtu a abych řekla pravdu, tak hlavní hrdinka Evie mě už od první kapitoly zase pěkně štve.

A... to je všechno. Ano, měla jsem narozeniny a byly Vánoce, ale já jsem žádnou knihu nedostala. Mrzí mě to, ale to nevadí, stejně si knihy vybírám radši sama :)
Tenhle měsíc toho moc nebylo a vlastně i listopad byl poměrně chudý, tak snad leden bude štědřejší :)



6 komentářů:

  1. Krááásne. Myslím, že to máš veeeľmi v pohode a netreba smútiť 8) Jednou provždy strašne chcem! a Milion sluncí by som tiež rada, Dedičku som čítala, ale nemám ju doma, takže strašne ti závidím všetky! 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se plánuju na celou trilogii Paranormálů co nejdřív vrhnout, protože se mi moc líbí ty obálky! :D Nejvíc teda právě ta trojka. Dokonalost!
    Jinak Dědičku mám taky přečtenou a líbila se mi. A Milion Sluncí právě čtu a opět je to skvostné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u Paranormálů jsou výjimečné právě ty obálky, ale tak nějak se mi zdá, že k obsahu moc neladí. Obálku bych tipovala spíše pro starší publikum, ale příběh je určen pro jedenácti až čtrnáctileté dívky.

      Vymazat
  3. Milion sluncí dosť závidím, ale zbadala som knihu u nás v kníhkupectve, takže začínam šetriť, aby Naprieč vesmírom nebola smutná a sama :D

    OdpovědětVymazat
  4. A já ti je závidím všechny! :D :)) Vážně, zrovna tři knihy které si chci dlouho přečíst :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))