sobota 5. ledna 2013

Je suis impatient de...(7)

Starý rok skončil a lednem začíná nový. To znamená, že by na blogu mohly proběhnout nějaké změny, ne? :) První věc, která bude v tomto měsíci nová jsou videa. Mám v hlavě hrubý plán, ale ještě jsem to nedotáhla k úplné dokonalosti a mé spokojenosti, takže si budete muset chvíli počkat. Ale už teď můžu říci, že to nebudou klasická videa, která momentálně probíhají knihoblogovým světem a ani ty nová úžasná od Davida, na které se kouká opravdu moc dobře :D Ne, bude to něco trochu jiného :) Tak snad se to povede.
Druhá věc je vzhled. Už dlouho jsem nespustila Photoshop, tak je možná načase. Budu se to tady snažit trochu oživit a dodat blogu trochu barvy :)
Dále by mi pak mělo dojít pár recenzáků a objednané knihy z prosince. Takže snad lednová chvástačka nebude prázdná :D. Kromě zmíněných recenzáků mám v plánu přečíst knihy zakoupené v minulých měsících. Například úžasné Milion sluncí, Válka hluku, Prohnaný a Dcera kostí a dýmu. Ve škole to teď pár týdnů bude pořádně drsné, tak snad budu mít čas i na čtení :)
Kromě videí nemám v plánu žádný nový projekt a bohužel ani soutěž. Šetřím si síly na únor, kdy hodlám zahájit novou vlnu originality :D Zatím nemám nic vymyšleného, ale nebojte, ono mě něco napadne.
A abych nezapomněla! Díky vám a nikomu jinému jsem se umístila na skvělém třetím místě v Knižním blogerském ocenění roku 2012 v kategorii Nejoriginálnější knižní blog 2012! Moc a moc vám děkuju :)) Ráda vidím, že se vám moje nápady líbí :D
Tentokrát bude JSID kratší, protože toho zas tolik neplánuji, ale jak vzhled, tak i video si vyžádá hodně času, takže opravdu budu mít co dělat :)

4 komentáře:

  1. Na videa jsem zvědavá, stejně jako na nový vzhled. I když já mám ráda i tenhle - je takový klidný, příjemný na oči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů. tak to se už těším :).. Jak na videa, tak na vzhled a i na chvástačku! :) a gratulace k tak skvělému umístění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, jsi moc hodná!!! :) Těším se na Tvá videa, jsem zvědavý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. na tie videá sa teším, bude to zase niečo nové a som zvedavá aj na ten nový vzhľad :) ja sa pri tom vždy trochu vynervačím, pretože sa mi nič nepáči a nakoniec neviem čo s tým :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))