pátek 7. prosince 2012

Přečetla jsem v listopadu 2012

Co jsem dělala celej měsíc? Jen 4 knihy? Opravdu netuším, co se se mnou stalo. No, aspoň to byly knihy zajímavé :)
Tentokrát bez kategorii, při tak nízkém počtu by to nemělo smysl.

Střípky duší - Mary Lindsey
Nedávno jsem začala psát recenze pro Fantasya.cz - internetový sci-fi a fantasy magazín - a jsem na to opravdu pyšná. Tady si můžete přečíst moji recenzi. Střípky duší mě velmi příjemně překvapily, ale určitě se nezařadily na přední místa mého žebříčku nej knih tohoto roku. Příjemné čtení, ale nic strhujícího.

Tygrovo prokletí - Colleen Houcková
Po přečtení recenzí ostatních blogerů jsem se rozhodla nepřistupovat ke knize s velkým očekáváním, spíše jsem byla připravená na lehčí oddechovku. Díky tomu se mi Tygrovo prokletí líbilo, jak jsem se zmínila v recenzi, kniha působí jako novodobá pohádka, ale přesto se mezi oblíbenými dystopiemi neztratí.

Krvavá horečka - Karen Marie Moning
Moje druhá kniha na recenzi pro Fantasyi. První díl jsem přečetla jedním dechem a u dílu druhého tomu nebylo jinak. Opravdu tuto sérii doporučuji, má v sobě takové příjemné kouzlo, které vás omámí. Recenze ještě na webu oficiálně nevyšla, ale neoficiálně si ji můžete přečíst tady :)

To sladké jméno Beatrice - Dante Alighieri
Rozhodla jsem se svou četbu trochu zpestřit a sáhla po poezii. Byla to první podobná sbírka, kterou jsem kdy četla, takže si netroufám ji recenzovat, ale co se týče mého osobního pocitového názoru, tak můžu říct, že si mi některé básně opravdu líbily :)

Tak, to je opravdu všechno. Stydím se za sebe :D

3 komentáře:

  1. Tygrovo prokletí závidím :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v podstatě není co, knihu jsem zase poslala dále, takže ji v knihovničce nemám :)

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))