pondělí 10. prosince 2012

Měsíční chvástačka - LISTOPAD

Listopad byl na knihy poměrně chudý, obohatila jsem knihovničku pouze o pět kousků.


1. Koupila jsem si:
Drakie - Sophie Jordanová

Původně jsem ani neměla v plánu si Drakii kupovat, ale podlehla jsem akci na arara.cz. Příběh je zajímavý, ale více mě fascinuje obálka. To oko je prostě kouzelné.

2. Dostala jsem na recenzi:
Krvavá horečka - Karen Marie Moning
Střípky duší - Mary Lindseyová
Neptunův syn - Rick Riordan
Hněv bohů - Rick Riordan

Horečku a Střípky duší jsem dostala od fantasya.cz. V nedávné době jsem pro ně začala psát recenze, takže jsem štěstím bez sebe! Obě knihy byly zajímavé, ale více se mi líbila Krvavá horečka. Střípky duší jsem darovala do soutěže, takže na fotce nejsou :) A Krvavou hočeku jsem půjčila, takže tam taky není :D
Neptunův syn a Hněv bohů je od Fragmentu. Obě jsou skvělé knihy od skvělého autora!

A to je všechno. Nějaký rychlý konec, že? Nevadí, nepřečtených knížek na mě čeká ještě spousta, hlavně z minulých měsíců. A navíc musím přečíst ještě jednu francouzskou do školy. Takže mám o zábavu postaráno :D

3 komentáře:

  1. Fajnové knihy! :)
    Já stále nevím, jestli do té Drakie jít nebo ne. No, tak pak musíš říct, jaká byla. :D
    Sérii Bohové Olympu si taky plánuju přečíst, ale zatím se příští týden chystám na trojku Percyho. :)
    A ať se kniha ve francouzštině líbí! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné knihy :)) Drakii mám doma a už se na ni těším :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))