středa 26. prosince 2012

Knižní vzpoura! (3)

Informativní článek o této výzvě najdete tady
Splněné mise
Třetí článek přichází později než jsem si myslela, ale to nevadí, do konce měsíce zbývá ještě spousta času. Jak jsem tedy pokročila?
-v obchodě
když čekáte na kamarádku, která si zkouší už šesté šaty a ve všech vypadala naprosto úchvatně, ale tvrdí, že vypadá jako vorvaň, je celkem o život, takže jediná možná záchrana je sáhnout po čtečce :D
-čtení pod peřinou s baterkou
no znáte to, druhý den brzo vstáváte, rodiče to vědí, ale vy čtete naprosto úžasnou knihu, kterou musíte dočíst? V tomto případě nezbývá nic jiného než vyhrabat baterku a schovat se pod peřinu :D
poslouchání audioknihy
není to čtení, ale přitom je. Na stránkách Českého rozhlasu je možnost stáhnout si zdarma povinnou četbu. Vybrala jsem si F.L.Věk a musím sama sebe poplácat po ramen, že jsem vydržela těch 8 minut. Zastaralý jazyk není nic pro mě.
-čtení s nohami nahoru
v mé oblíbené knize Šprndy a košťata čte hlavní hrdinka tím způsobem, že si sedne co nejblíže ke stěně a kolmo si o ni opře nohy. Pokud si to nedokážete představit namalujte si na papír velké tiskací L a k čárce dole přimalujte kolečko (hlavu). Nebylo ti nijak zvlášť pohodlné, ale dalo by se na to zvyknout.
-na sněhu
proč nevyužít tu krásnou bělost, která se nám povaluje za okny? O:)
-při uklízení
už v prvním článku jsem se zmínila o upřednostňování čtení před úklidem, tak jsem se to snažila nějak napravit a vymyslet kompromis. Pokud vám nevadí, že úklid trvá třikrát déle než normálně, tak směle do toho :D

Tak, už mám za sebou... 20 misí! Takže je ze mě Major a já začínám pochybovat zda to do konce prosince stihnu. Asi ne, ale to nevadí, nic se nemá vzdávat předem. V poslední době jsem nebyla moc aktivní, takže jsem ani nesledovala ostatní blogy a jejich postupy. Proto bych byla ráda, kdyby jste mi do linkovače daly odkazy na vaše prosincové rebelství, ať vím, jak daleko jste :) Děkuji

1 komentář:

  1. Musím říct,že Knižní vzpoura mě zaujala.Rozhodně si ráda přečtu,když někdo splní daný požadavek. ;) Ale mrzí mě,že jsem se nezúčastnila,snad příště.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))