neděle 2. prosince 2012

Knižní vzpoura! (2)


Informativní článek o této výzvě najdete tady
Splněné mise


při čištění zubů 
-Hurá! Byla jsem šikovná, takže knížka neutrpěla žádnou újmu :))
podtrhávání zajímavých vět
-ve škole máme za úkol přečíst knihu Canibale od Didiera Daeninckxe, takže si podtrhávám důležité věty, protože mě na konci týdne čeká na tuto knihu test. Věřte mi, je to nuda.
přeskládání knihovny
-nové knihy + nová polička = hodinová práce při vymýšlení jak ty knihy uspořádat :D
bezcílné procházení knihkupectví
-když nemáte peníze, není to sebetýrání?
chlubení se novými knihami lidem, které to vůbec nezajímá
-promiň mami!

Dalších pět splněných misí, to znamená nová úroveň! Nyní jsem Kapitán. Juchůů :)) Začíná nám prosinec a to znamená, že jsme v polovině výzvy. Teoreticky bych tedy mohla stihnout i toho Generála :)

1 komentář:

  1. ja dosť dobre 8D mám 25, čo som aj plánovala, ale možno ešte tých 5 nejako vymyslím a za december splním 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))