úterý 20. listopadu 2012

Vyhodnocení soutěže: 1.narozeniny

V říjnu to byl rok, kdy jsem si blog založila. Svým sentimentem jsem zaplnila soutěžní článek, takže se rovnou vrhnu na vyhlašování. Napřed jen pár čísel:

  • celkem se vás zúčasnilo: 214
  • počet soutěžních vstupů: 1073
  • počet vašich milých komentářů: obrovská hromada!

Takže děkuji vám všem, kteří jste se zúčasnili a gratuluji výhercům :)
(Těší mě, že mi los dobře vyšel a můžu všem dát knihy, o které si do formuláře napsali :))

Knihu Poslouchej vyhrál/a:
# 23 Emily.L

Knihu Drakie vyhrál/a:
# 982 Gigi

Knihu Železný král vyhrál/a:
# 208 Hráblík

Knihu Nick a Norah vyhrál/a:
# 596 Verča Jelínková

Poukázku v hodnotě 300Kč vyhrál/a:
# 56 Wewerka

13 komentářů:

  1. Páni, já se asi zblázním radostí! Moc díky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééééééééééééééés děkujííííí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, ale úspěšným gratuluji a Tobě gratuluji k takovým účastníkům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, děkuju, děkuju, děkuju, děkuju, děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc gratuluji, takové bezvadné ceny! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji všem výhercům!=)
    Zároveň vám trochu závidím...=D

    OdpovědětVymazat
  7. A zasa nie ja! A do kelu. :D Možno nabudúce. Výherkyniam gratulujem. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Verča Jelínková28. listopadu 2012 7:28

    Páááni, bezva!:)))) Díky, díky, díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))