pondělí 5. listopadu 2012

Přečetla jsem v říjnu 2012

Tak tohle byl tedy skvělý měsíc! Páni! Nevím čím to je, ale víc času než v září jsem neměla, ale nějak se mi podařilo přečíst 3x a skoro i 4x víc knih. No, na jednu stanu mě to těší, ale na druhou děsí, protože nechápu, kde jsem vzala tolik času :D

Knihy, do kterých jsem se zamilovala

Divergence - Veronica Rothová
Rezistence - Veronica Rothová
Poslouchej! - Sarah Dessenová
Modrá jako safír - Kerstin Gierová | recenze
Temná horečka - Karen Marie Moning | recenze

Divergenci jsem sice četla už v dubnu, ale protože mě čekala Rezistence, rozhodla jsem se ji přečíst znovu. A nelituju. Poprvé mě nijak nenadchla, ale tentokrát to bylo jiné. A Rezistence? O té je škoda mluvit. Byla naprosto dokonalá! Od začátku do konce, prostě skvělá. Miluju ji. Měla jsem v plánu sepsat na obě knihy i recenze, ale nějak jsem se k tomu nemohla dokopat, ale o víkendu se na to vrhnu :)
Poslouchej! je první kniha od Sarah Dessen, kterou jsem kdy četla. Slyšela jsem na ní spoustu pozitivních ohlasů, ale nevěnovala jsem jí moc pozornost. Takže když jsem měla možnost si přečíst Poslouchej! neváhala jsem. A musím ji jen doporučit, protože i když dívčí romány nejsou mou parketou, tuhle knihu přímo žeru. A upřímně doufám, že i ostatní knihy od autorky jsou stejně povedené, protože mám v plánu si je koupit.
Modrá jako safír je kapitola sama o sobě. Krása. Neskutečně roztomilá kniha, která je ještě lepší než první díl. Zaslouží si plný počet bodů!
Temná horečka mě velmi mile překvapila. Přestože má krásnou obálku, tak moc nezaujme, ale jsem ráda, že jsem si ji koupila (rozhodla jsem se tak hlavně díky zajímavému traileru).


Knihy, které jsou ideální na odreagování

Živly noci - Sherrilyn Kenyon
Kruh - Mats Strandberg, Sara B. Elfgren | recenze
Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost
Bitva o Hex Hall - Rachel Hawkinsová | recenze

O sérii od Sherrilyn Kenyon jsem mluvila v předchozích Přečetla jsem, takže to neubudu znovu odůvodňovat. Série si stále drží svou kvalitu.
Kruh byl zajímavá kniha z krásného prostředí, všechno je sepsané v recenzi.
Jednou nohou v hrobě je pokračování knihy Na půl cesty do hrobu. Kdo by odolal nádhernému Bonesovi, že? :D
Bitva o Hex Hall je zakončení velmi povedené čarodějné série, která si našla pevné místo mezi mými oblíbenými sériemi.


Série měsíce
Princezniny deníky od Meg Cabot
1. Princezniny deníky
2. Místo pro princeznu
3. Zamilovaná princezna
4. Povinnosti princezny
5. Princeznám sluší růžová
6. Princezna v zácviku
7. Princezna na večírku
8. Princezna nad propastí
9. Princezna Mia

Kdysi jsem viděla film a ten mě nadchl, ale to se nedá srovnávat s tím, co jsem prožívala při čtení této série. Páni! Všech 9 dílu jsem přečetla jedním dechem (7 dní!!). Teď už mě čeká jen poslední díl, který se snažím odkládat co nejdéle, protože se s Miou nechci rozloučit tak brzo :))

7 komentářů:

  1. ty jo, tolik knih jsem za měsíc snad v životě nepřečetla :D seš dost krutá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ty neflákáš školu a nečteš si v hodinách biologie :D O prázdninách jsem jich měla ještě víc! :D

      Vymazat
  2. ani jedno som nečítala ja som tento mesiac stihla iba Nebuť labuť! (útek ku protinožcom) ;DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jedno z tohto som nečítala :) ale zaujímavo vyzerá "Modrá ako safír". Ja momentálne úplne míňam peniaze na slovenské evitovky :) od evitapress. najlepšie knihy skús tiež jednu prečítaš :)

    OdpovědětVymazat
  4. kdy jsi to stihla? :O
    já sice taky nečtu nejpomaleji, za říjen jsem těch patnáct knih stihla, ale z toho byly tři mangy. :DD Blázínku, tohle bych taky jednou chtěla zkusit. :DD
    z tvých knížek jsem četla jen Divergenci, Temnou horečku a jednou nohou v hrobě. No - čekala jsem od nich více, ale nebyly zlé. :D

    OdpovědětVymazat
  5. páni, minulý měsíc jsem byla ráda vůbec za jednu přečtenou knihu (pokud nepočítám teda učebnice :/), závidím ti ten čas ;)
    jinak možná bych za sebe v rozřazení prohodila knihy Poslouchej! a Jednou nohou v hrobě, ale asi je to těžké roztřídit, když čteš jenom dobré knihy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Panenko skákavá, jak je možné, že toho stihneš tolik přečíst? Já jsem ráda, když přečtu dvě knížky... Když se zadaří, tak tři...:(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))