sobota 3. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - ŘÍJEN



1. Koupila jsem si:
Temná horečka - Karen Marie Moning
Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost
Rezistence - Veronica Rothová


Rezistenci jsem si objednala už když vyšla, ale kvůli problémům s platbou mi přišla až tento měsíc. A musím říct, že to za to stálo! Mnoho lidí říká, že druhý díl byl slabší než první a že se většinou nudili. Možná to bylo tím, že po Divergenci toho čekali po pokračování opravdu hodně, takže díky tomu, že mě jednička tolik neokouzlila jsem si mohla plně vychutnat kouzlo Rezistence. A ten konec...
Jednou nohou v hrobě je skvělé pokračování Na půl cesty do hrobu. Nemám k tomu co dodat, snad jen, že se nemůžu dočkat pokračování.
Temná horečka mě mile překvapila. Nečekala jsem, že mě bude tak bavit. Více se dozvíte v recenzi.


2. Dostala jsem na recenzi:
Bitva o Hex Hall - Rachel Hawkinsová

Nádherná kniha, nádherná obálka. Více si můžete přečíst v recenzi.


3. Vyhrála jsem nebo dostala:
Dcera kostí a dýmu - Laini Taylorová

Ano! Ano! Já vyhrála! Bylo to v narozeninové soutěži u Willindy. Spolu s knihou přišly i záložky :)) Ještě jednou moc děkuji!


Tenhle měsíc byl na přírůstky trochu slabší, ale to nevadí, ještě mám z minulého měsíce hromadu nepřečtených knížek :))




5 komentářů:

  1. Absolútne všetko ti závidím!!! :O

    OdpovědětVymazat
  2. Temnou horečku ti tak závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už mám doma i Krvavou horečku. Heč! :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky, závidím hlavně Rezistenci, tu chci k Vánocům! A Dceru kostí a dýmu si chci také přečíst, čekám, až bude volná v knihovně... =)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne všetko závidím :O Teda až na Hex Hall, tú mám požičanú :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))