úterý 13. listopadu 2012

Knižní vzpoura! (1)

Informativní článek o této výzvě najdete tady
Splněné mise

pod lavicí (ve škole)
-tohle je jeden z mých hříchů, které provádím téměř pravidelně :D v hodině biologie je to přímo pravidlo. Naštěstí to učiteli nevadí, má takovou zásadu, že když jsem potichu, můžeme si dělat co chceme. Tak toho využívám.
u jídla
-když mám hlad a čtu právě napínavou scénu neobráním se tyto dvě činnosti spojit. Skvěle to šetří čas :D
při posilování
-právě včera večer u sedů-lehů. Když si dáte knihu k nohám, musíte si vždy sednout, když si chcete přečíst další řádek. Na břišní svaly funguje dokonale.
založení knihy čímkoli, co je po ruce
-dělám dnes a denně. Záložky sice mám, ale málokdy jsou právě tam, de je potřebuju. Hněv bohů mám momentálně založený hřebenem
rozečtení dvou a více knih
-když mě jedna nebaví nebo na ni nemám náladu, rozečtu další. Proto na mě Drákula a Věk magie čekají tak dlouho
blogování o knihách
-jak jste si asi všimli, s touhle misí nemám problém :D
vnucování knih lidem, kteří o to nestojí
-jojo, ve čtvrtek jsem jednomu chudáčkovi vnucovala Darrena Shana
upřednostňování čtení před školou/prací
-občas to prostě nejde jinak (a ty známky tak pak vypadají)
upřednostňování čtení před úklidem
-ten bordel na stole mluví za vše
nakupování nových knih, přestože potřebujeme něco jiného/máme hromadu nepřečtených na stole
-právě jsem si objednala u Albatrosu nový díl Demonaty

    Splnila jsem deset misí, takže jsem oficiálně dosáhla hodnosti Praporčík! Na polovinu prvního měsíce to není špatné :) A co vy? Jak se vám daří? Prosím zapište odkazy na své články (může jich být i více) do linkovače. Ti, kteří blog nemají a chtěli by své postupy uveřejnit, napište mi na mail matrasova.eva@gmail.com. Děkuji :)

    1 komentář:

    Děkuju za tvůj komentář :))