úterý 16. října 2012

Soutěž: 1. narozeniny

Nemůžu uvěřit, že už je to rok. Už rok bloguji o knihách. Nikdy dřív jsem neměla ani ten klastický dívčí blog, který je o ničem, nikde jsem nepsala své myšlenky, takže začátky byly těžké. Ale bavilo mě a to a přestože jsem člověk nestálý a většinou mě všechno přestane bavit po prvních pár týdnech, tak blog ne. Ten mě bavil před rokem a baví mě i teď.
Nemůžu uvěřit ještě jedné věci. A to je úspěch (jestli to tak můžu napsat, protože já to tak určitě beru) MUPu. Páni! Když jsem blog zakládala, vůbec jsem v nějakých 216 čtenářů ani nedoufala! Jak já byla šťastná, když jsem získala prvního čtenáře, prvních 10 zobrazení denně a první komentář! A stále jsem stejně ráda za každého nového čtenáře a každý komentář :)
Za ten rok jsem se toho naučila spoustu, jak o sobě, tak i o knihách a lidech obecně. Některé věci byly pozitivní, jiné negativní, ale celkově můj rok hodnotím kladně. Za tu radost a nadšení ty kruhy pod očima, ťukání do klávesnice a stresování kvůli pitomostem, stály. Získala jsem nové přátele, zkušenosti, plnou knihovnu ( :D ) nové cíle, zlepšila jsem si gramatiku (i když to někde občas skřípe), objevila budoucí zaměstnání, naučila se trpělivosti, obrnila proti neúspěchu a rozšířila jsem si slovní zásobu. A tohle všechno není zrovna málo.
Tak, kecání bylo dost, na to budu mít dost prostoru v jiných článcích, ale soutěže nebývají tak často, proto nebudu zdržovat a přesuneme se rovnou k ní. Není to soutěž jako soutěž, ale je to klasická giveaway, kdy jen vyplníte formulář se základními údaji a jen se modlíte a čekáte na výsledky. Není to zrovna originální, ale jelikož je to narozeninová soutěž, výhra slouží jako poděkování, takže nechci po vás plnit kdovíjaký úkoly, ale budu ráda, když si vyplníte i extra vstupy (1 vstup = 1 x jméno ve slosování).
Ceny:
Původně jsem chtěla nějakou knihu obětovat i ze své knihovny, ale protože jsem si nebyla jistá kterou a abych se zavděčila všem, rozhodla jsem se pro POUKÁZKU v hodnotě 300Kč (nebo v odpovídající hodnotě EUR,...) na nákup jakékoli knihy na jakémkoli internetovém knihkupectví. Tak snad vám to nevadí, ale aspoň si můžete vybrat knihu podle svého výběru!
Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství CooBoo, kterému ještě jednou moc děkuji, a nakladatelství Knižní klub, kterému také moc a moc děkuji.

A jaká jsou pravidla?

  • Soutěží se od 16.10. do 16.11.2012
  • Losování proběhne 18.11.2012 a vítěz bude zveřejněn téhož dne
  • Soutěže se můžou zúčasnit jak lidé z Česka, tak i ze Slovenska.
  • Bude vylosováno pět výherců a každý z nich získá jednu knihu nebo poukázku.
  • Do soutěže budou zařazeni pouze ti, kteří budou GFC následovateli (Pravidelný čtenář) tohoto blogu. 
  • Soutěžící může celkově získat 10 vstupů a to dva základní a osm extra.
  • Vítězi bude zaslán mail, na který musí odpovědět do 48 hodin, jinak bude výhra přiřazena nově vylosovanému.
  • Výherci budou losováni pomocí Random.org
  • Každý soutěžící může formulář vyplnit pouze jednou. Totožné vstupy budou mazány

Všem přeji hodně štěstí a budu ráda, když MUP budete navštěvovat i nadále :)

30 komentářů:

  1. Losování bude předpokládám 18.11., a ne v dubnu, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu je to popletené,duben ještě tam budem, ale ne na slosování, to bude 18.října 2012

      Vymazat
    2. Když popletené tak rovnou 2x, slosování bude 18.11.2012, tak to se povedlo.

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší a gratuluji! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zkusíme a uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a přeji mnoho dalších krásných let s blogem a knihami :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ti gratuluji, můj blog - nemyslím přes google, ale blog.cz - měl včera také své první narozeniny. TAk snad ti to půjde takhle skvěle dál!
    Mimochodem, do soutěže se moc ráda přihlásím.. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Utíká to, strašně. :) Taky už bloguju více jak rok a vůbec mi nepřijde, že už je to tak dlouho... Každopádně gratuluji přeji Ti ještě mnoho úspěchů s blogem a spoustu čtenářů. =)

    P.S.: Díky za giveaway! Už strašně dlouho si chci přečíst Drakii.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obrovská gratulace! Určitě si to zasloužíš, protože blogu (a nám) dáváš strašně moc :).

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem a nech to tebe a blogu ešte dlho píše :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přihlásila jsem se pod jménem Annie ale dnes jsem byla nucena si změnit přezdívku na Annie D. Co mám udělat, aby má přihláška nebyla zbytečná ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš nic, pokud vyhraješ, pošlu mail na zadanou adresu :) Přezdívka nemá zas tak velkpu roli :)

      Vymazat
  10. Zkusíme, třeba něco vyhraji. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš moc hezký blog :) Děkuji za krásnou soutěž a na oplátku tě zvu na GIVEAWAY zase k sobě ;)

    OdpovědětVymazat
  12. paráda, gratulujem! :)
    super ceny

    OdpovědětVymazat
  13. jen to nejlepší! :) plno dalších let s blogem přeji

    OdpovědětVymazat
  14. Happy B-Day ;) jen to nej k růstu tvého blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  15. vše nej tvému úžasnému blogu :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji tvému blogu ke krásnýmu věku ;DD
    n.crazy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Gratulujem ku krásnemu blogu a jeho veku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))