sobota 20. října 2012

Recenze: Bitva o Hex Hall

Autor: Rachel Hawkinsová
Vyšlo: 09/2012
Nakladatel: Knižní klub
Žánr: fantasy
Anotace:
Na Sophii Mercerovou je toho poslední dobou moc. Jen co si zvykla na to, že je démon, a naučila se své neobyčejné schopnosti ovládat, jí je Rada zase odebrala. Archera a tátu viděla naposledy v hořícím vězení a jedinými spojenci mají být nyní Branickovy. 
Shodou okolností odvěcí nepřátelé Prodigia. Rodinné překvapení neberou konce a jen tak mimochodem je na spadnutí válka, v níž má hlavní úlohu sehrát právě Sophie. Na tom se shodnou všichni, ne už však na tom, na jaké straně bude Sophie stát. Jenomže bez své magie je Sophie bezbranná. 
Podaří se jí získat zpět kouzelné schopnosti dříve, než bude pozdě?
                                             

,,Nejsem čarodějka, ale démon. Fakt moc díky, mami, že jsi mi to řekla. Jako by nestačilo, že jsem byla za trest poslána na Hecate Hall abych se naučila ovládat. Ne, ty mi celý život lžeš!

Ha! A jak si to jako představuješ, když mě pošleš na celé prázdniny k tátovi do Anglie? No jak? To si jako myslíš, že budu skákat radostí, že tam mám jet se svým dohodnutým snoubencem (děkuju tati, žes mi to řekl)? A to nevíš, že kamkoli se hnu, stane se něco strašného?
Takže opravdu nemůžu za ten útok na sídlo Rady a nemá s tím nic společného, že mi Rada chvíli před tím sebrala mé schopnosti. Opravdu ne, přísahám! Já se snažila být hodná..."
Bitva o Hex Hall je závěrečný díl strhující fantasy trilogie o Sophie Mercerové. Hex Hall je vtipná a osvěžující série pro dívky všeho druhu. Zamilují si ji i ty, které obvykle nečtou, takže se tuto sérii nebojte doporučit své kamarádce, dceři nebo sestře, které nemá knihy moc v lásce. Přirozené chování Sophie všechny okouzlí. A když ne její, tak aspoň sexy záporáka Archera Crosse.
,,Ale já nejsem jediná. kdo má problémy. Co, prosím tě, máš zrovna TY společného s Branickovými? Vždyť ty ženský vraždí členy Prodigia (kdyby jsi zapomněla, patřím mezi ně i já, stejně jako mí přátelé kouzelníci, upíři, víly a vlkodlaci). A nesnaž se mi lhát, myslím, že by nebylo špatné mi občas říct pravdu.
Jo a co to proroctví, které říká, že můžu Prodigium zachránit nebo úplně zničit? O tom ani řeč, co? Fakt děkuju."

Náhodou se mi podařilo objevit pár útržků z dopisu, který Sophie poslala své mámě, když byla naštvaná. A díky tomu si můžete udělat obrázek o knize a ději, který v ní probíhá na 228 stránkách. A dojem z čtení ještě vylepší i nádherná obálka, které je tentokrát laděna do růžova.

Poslední díl trilogie Hex Hall je kvalitní zakončení této série a i když je děj ukončený, stále nechává čtenáři naději, že se autorka k sérii vrátí a třeba napíše, co se stalo s hlavními hrdiny po pár letech. Já osobně bych toto přivítala, protože by to tak konečně ukončilo mé úvahy, co se asi na Hex Hall dělo dál.

Hodnocení:
+ vtipné a svižné                  - otevřený konec
+ nové zvraty                       - úmrtí mé oblíbené postavy
+ napínavý děj
Dávám 10 bodů z 10.

18 komentářů:

  1. kto umrel???? 8o
    och bože
    túto knihu chcem!!! potrebujem ju čo najskôr, hlavne po tvojej recenzii 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu to prozrazovat, ale je to smutné :(

      Vymazat
  2. Túto knižku by som si veľmi rada prečítala, lebo má perefektný dej ale zatiaľ sa k nej neviem dostať. A určite s tebou súhlasím v hodnotení!

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektná knižka od perfektne autorky :D inak, mala by byť aj spin-off séria :D :D ale krásna recenzia, s bodovaním úplne súhlasím a tá smrť ma dosť dostala, pretože tú postavu som mala celkom rada a bolo mi jej ľúto :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu bude pokračování?! Juchůůůů!

      Vymazat
  4. Už před nějakým časem jsem četla 1.díl a vážně nechápu, jak to, že jsem si ještě nekoupila Démona z Hex Hall. Pěkná, navanazující recenze. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš co nejdříve napravit! :D

      Vymazat
  5. Moc dobrá recenze, asi si knihu někde hodně rychle seženu :)

    OdpovědětVymazat
  6. bojím se, že tuším, kdo zemřel :( ach jo, teď nevím, jestli mám číst tohle nebo Modrou jako safír :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jessie, i když mám Hex Hall ráda, Modrá je lepší! Takže napřed tu a pak Hex Hall! :)

      Vymazat
  7. ANOOO 10 bodů z 10 ! :D Moje řeč! Je to ták úžasný závěrečný díl! Ach jo kéž by byl ještě čtvrtý!! To jak tam umřel .... bylo vážně příšerný! Jsem myslela, že se zblázním :D. Ale alespoň z toho měla radost Elodie :DD.. Krásná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude údajně spin-off série, takže se pokračování dočkáme!

      Vymazat
  8. Jak já se na tuhle sérii těším! Díky tvé recenzi ještě 100x víc jak předtím. Snad si ji budu moct brzo přečíst ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Právě před týdnem jsem dočetla druhý díl a už mám doma z knihovny i třetí. Dvojka se mi hrozně líbila a moc se těším i na ten třetí díl. Musím říct že jsem četla spoustu názorů kde se všem líbil díl první a u dalších už se to rozdělilo na dva tábory kde se jednomu líbí a druhého už pokračování nezajímá. No já patřím do toho prvního a myslím že tahle série je fakt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvela recenze, teprve nedavno jsem docetla teprve prvni dil, ale urcite si je prectu vsecky, tva recenze me zase nalakala. Budu muset do knihkupectvi co nejdriv

      Vymazat
    2. Skvela recenze, teprve nedavno jsem docetla teprve prvni dil, ale urcite si je prectu vsecky, tva recenze me zase nalakala. Budu muset do knihkupectvi co nejdriv

      Vymazat
    3. Skvela recenze, teprve nedavno jsem docetla teprve prvni dil, ale urcite si je prectu vsecky, tva recenze me zase nalakala. Budu muset do knihkupectvi co nejdriv

      Vymazat
    4. Skvela recenze, teprve nedavno jsem docetla teprve prvni dil, ale urcite si je prectu vsecky, tva recenze me zase nalakala. Budu muset do knihkupectvi co nejdriv

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))