sobota 6. října 2012

Přečetla jsem v září 2012

Září nebylo pro mou čtenářskou duši zrovna šťastné, přečetla jsem pouze 5 knih (!) a nedočetla dvě (!!). Bylo toho prostě moc a snad to v říjnu bude lepší :)


Knihy, do kterých jsem se zamilovala

Loď mezi hvězdami - Beth Revisová | recenze
Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Obě knihy miluju a neskutečně se těším na pokračování. Jednou nohou v hrobě už na mě čeká, ale nevím kdy se k němu dostanu :)

Knihy, které jsou ideální na odreagování

Zmocni se noci - Sherrilyn Kenyon

Hříchy noci - Sherrilyn Kenyon

Kdo je zná, tomu není potřeba to vysvětlovat, kdo nezná, ať utíká si je přečíst! :D

Průměrné knihy

Mayské proroctví - Christy Raedeke | recenze

V celku příjemná oddychová knížka, některé myšlenky mě zaujaly více, jiné méně. Vše je shrnuto v recenzi.


Nedočtené knihy

Dracula - Bram Stoker
Bájná pečeť - Bernd Perplies

Já nevím proč, ale prostě jsem neměla sílu ty knihy dočíst. Bájnou pečeť mám na recenzi, takže se k ní vrátím a doufám, že se vrátím i k Draculovi. Mrzí mě to.

Jo a jinak v poslední době neskutečně často poslouchám novou písničku od Adele, Skyfall. Je neskutečné nádherná a já si nemůžu pomoct a jdu si ji pustit znovu :))


2 komentáře:

  1. Dracula je krásní kniha :).. Co nejdříve ji dočti ;).. Snad se ti to bude líbit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit tomu přijít na chuť, kamarádce se to taky líbilo :)

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))