úterý 23. října 2012

Knihy, které...(12)


Tentokrát jde o seznam knih, které se podle mě hodí pro 19letého kluka.


...jsem doporučila bratrovi!

Hunger games
Napřed se vzpíral, ale po pár dnech jsem ho donutila si to přečíst. A nelitoval, naopak se sháněl po dalším dílu. A já se nedivím, protože i když kniha obsahuje nějaký ten románek, přebije ho spousta akce a napětí, které mají kluci radši. Takže doporučujte dále!


Série o Alexi Riderovi
Společně jsem se dívali na film Stormbreaker a oba jsem byli nadšení, proto mě celkem překvapilo, když jsem stejnojmenou knihu našla v knihovně. Zase jako vždy se brácha zdráhal, ale po čase povolil. A pěkně dlouhou dobu mi kupoval tuto sérii k narozeninám. Poslední díl jsem ještě nečetli, ale snad se k němu brzy dostaneme.


Demonata
Bratr Darrena Shana miluje, vlastně díky němu jsem se k jeho knihám dostala. Ale nevím z jakého důvodu si nechtěl jeho další sérii přečíst. Takže jsem mu prví díl koupila k Vánocům a to ho aspoň donutilo Demonatu přečíst. A myslím, že nelituje.




Divergence
Tuhle knihu miluji a protože máme se sourozencem většinou stejný vkus, neváhala jsem a knihu mu podstrčila. Bohužel ji stále odmítá, ale snad se mi už brzo podaří ho zlomit. Držte mi palce!


12 komentářů:

  1. Taky doporučuju knihy bratrovi :D A taky se vzpírá :/ Zatím si teda na mé doporučení přečetl Hunger Games a Percyho Jacksona a nelitoval, obě dvě série miluje. Teď se mu snažím podstrčit Divergenci, ale moc to nevypadá... Tak si můžeme navzájem držet pěsti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Dávám si to jako výzvu, kterou musím splnit do konce roku :D Jdeš do toho se mnou? :D

      Vymazat
    2. Ok, do konce roku přesvědčíme naše bratry, aby si přečetli Divergenci! :D

      Vymazat
  2. Zlom ho zlom ho! :D Mého bratra by asi odradily ty ženské hrdinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda no, ale na Katniss si nestěžoval :D

      Vymazat
  3. To já se snažím doporučovat knížky svýmu 20-ti letýmu kamarádovi.. jenže u něj je to strašně těžký, nečte nic, co napsala ženská (bůh ví proč.. ale musím říct, že mě to i uráží! :-D ) jediný, s čím jsem v poslední době uspěla byl Ness a jeho Chaos.. už se pomalu dostává k třetímu dílu... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chaos jsem se mu taky snažila podstrčit, ale odmítl ho. Je to škoda, zrovna tohle by ho myslím i zaujalo víc než HG.
      A je špatné, že nečte nic od žen, má pak jen jednostranný pohled :D

      Vymazat
  4. jsem patnactiletá holka a přečetla jsem je :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si ale dobrá sestra, keď doporučuješ samé dobré knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? :D Já mu to říkám pořád, ale nebere na to ohledy :D

      Vymazat
  6. Bohužel pulka techto informaci neni pravda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky nejses pravda, mily bratre :D

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))