neděle 7. října 2012

Je suis impatient de...(5)

S říjnem jsem se rozhodla navrátit ke kořenům. To znamená, že oprašuji staré projekty a nápady. Jedním z nich je i JSID, na který jsem zapomněla a velmi se za to stydím. Je to vlastně projekt, který jsem si vymyslela, abych měla kam psát své myšlenky a plány, takže se k němu s radostí vrátím. Pro ty, kteří projekt znají, ví, že se tu většinou svěřuji se svým osobním životem ( :D ) a plnány na další měsíc. Pro ty, kteří ho neznají, jde vlastně o to, že sepíšu všechno na co se v příštím měsíci těším ( Je suis impatient = Těším se). Starší články JSID tady.


Co se děje, že se na blogu nic neděje? :D No, jelikož mám málo čas na čtení, mám i nedostatek knih na zrecenzování. A v poslední době se mi i stává, že odložím rozečtenou knihu a vrhnu se na další, protože mě ta současná nebaví a zdržuje od čtení lepších titulů. Napřed Drákula potom Bájná pečeť, co to bude dál?
Jinak teď čtu Kruh a po šokujícím začátku musím říct, že se mi to líbí. A to hodně. Příběh je originální, postavy jsou zajímavé a i zpracování se mi líbí. Takže zatím Kruh hodnotím velmi kladně!

Ve škole jsme dostali za úkol napsat fejeton na zadané témata (jedno lepší než druhé), ale mě tak napadlo, že bych jako procvičováni mohla občas (dvakrát, třikrát za měsíc) nějaký ten fejeton napsat i na blog, protože tahle forma mě zaujala a líbí se mi. No uvidíme, možná něco příští týden vyplodím :)

A teď k tomu nejhlavnějšímu, co se bude v říjnu dít. 16. října 2011 jsem publikovala svůj první článek. A co to znamená? Že to už brzy bude rok, co se můj blog narodil! A pro vás, mé věrné čtenáře, to znamená soutěž. A už teď můžu prozradit, že určitě bude o co soutěžit, protože mi dvě velmi významná nakladatelství slíbila ceny do soutěže. A jak už víte z předchozích soutěží, jsem velmi rozdavačná, takže i ze své knihovničky nějaké ty knihy vylovím :D

Jedna z věcí, které je u mě nová, je mobil. Před prázdninami jsem si ten svůj starý zničila a přes prázdniny vydělala na nový, takže se od půlky září můžu pochlubit novou Sony Xperii Go. Snad vydrží víc než mobil předchozí, ale momentálně jsem na Jonáše (ano, pojmenovala jsem ho Jonáš :D ) naštvaná, protože mi zabírá čas, který bych jinak mohla věnovat čtení. Další novinka je to, že jsem začala chodit do sebeobrany! A hodně mě to baví. Už jsem vystřídala hodně kroužků a sportů a myslím, že u tohodle nějakou dobu zůstanu. Třetí novinka jsou taneční. Nakonec to není tak strašné jak jsem si myslela, že bude, takže dobrý. Žádnej stres :D

Co dál plánuji na říjen? Tento týden mě napadl (snad) originální námět na knižní výzvu. Takže do listopadu jsem si dala za úkol tento nápad zpracovat a vytvořit něco použitelného. Tak doufám, že se vám to bude líbit, začínáme v listopadu!

Co se stalo v září? Na blogu proběhla soutěž Znáš je všechny?, která měla víc soutěžících než jsem čekala a myslím, že se i poměrně dobře povedla. V nejbližší době neplánuji pokračování, ale někdy v budoucnu se na něj můžete těšit! Jedním z úkolů bylo taky napsat názor na knihu Tak padne náš svět a já všechny odpovědi zpracuji a vytvořím z nich článek. Snad to bude dobrý odrazový můstek pro recenze tohoto typu, kdy ji vlastně budou psát sami čtenáři :) Ale to už trochu předbíhám a píšu zmateně, takže nemějte strach, vše důležité se dozvíte až na to přijde řada.

A co budu číst? Mám tady hromadu nepřečtených knih. A opravdu velkou hromadu, takže se budu snažit hlavně zpracovat recenzáky, vrhnu se na Modrou jako safír, v průběhu týdne by mi měla dojít Rezistence, a pak si přečtu to, na co budu mít chuť (čeká mě tu Temná horečka, Válka hluku (!) nebo třeba Krvavá kreatura).
Přeji svým čtenářů hodně štěstí v narozeninové soutěži a ať máte na čtení více času než já :)

3 komentáře:

  1. Taky mám nový mobil :D je to Nokie Asha 302 a i když je to TA Nokie, tak se jmenuje Kryštof :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, líbí se mi, že nejsem jediná, kdo si svůj mobil pojmenovává :D

      Vymazat
  2. Nápad s fejetony se mi líbí a rozhodně si ráda něco přečtu, tak do toho! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))