neděle 2. září 2012

Už znáte: Nijura - dědictví koruny elfů?

Nijuru jsem četla už hodně dávno. Přesto na ni neustále vzpomínám a s úsměvem v ní listuju. Líbila se mi. Už si ani nepamatuji, co se v knize vlastně dělo, ale ten příjemný pocit mi zůstal. Je to kniha z roku 2007, už se pravděpodobně neprodává, ale v knihovnách ji určitě najdete. Tak kolem ní jen nechoďte a konečně si ji půjčte! :)

Autor: Jenny-Mai Nuyen
Žánr: fantasy
Anotace:
Hrdinkou strhujícího fantasy příběhu o věrnosti, lásce a zradě je dívka Nill, které v žilách koluje polovina elfí krve. Jen ona může zachránit svět před hrůzovládou tajemného krále, který se zmocnil magické koruny elfů, a jeho Šedých bojovníků. Nill se společně s několika odvážnými druhy vydává na nebezpečnou cestu ke králově věži. Podaří se jí zvítězit?

3 komentáře:

  1. Znám a docela se mi líbila, i když další knihu od této autorky jsem už nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tuhle knížku jsem si před tydnem pujčila v knihovně, protože mě očarovala obálkou, ale ještě jsem se k ní bohužel nedostala

    OdpovědětVymazat
  3. Mně už asi půl roku leží u postele a ještě jsem se k ní nedostala.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))