sobota 29. září 2012

Soutěž: Znáte je všechny? - VYHLÁŠENÍ!

8 knížek, 8 otázek a jen jeden vítěz. Do slosování o knihu Zář se dostaly 3 soutěžící s plným počtem bodů a já jim gratuluji, protože na některé otázky bych správnou odpověď nevěděla ani já. Bohužel vyhrát může jen jeden i když je mi to líto, losovat jsem musela.
Jo a co se týká kola 7., kdy jste museli napsat názor na knihu Tak padne náš svět, tak jsem třemi body odměnila všechny zúčastněné soutěžící, protože jste se všichni velmi rozepsali a vybrat jen tři z vás bylo nemožné. Svůj názor a názory ostatních si budete moci přečíst v chystaném článku.

A teď už ke třem finalistům!
Zúčastnily se všech kol a správně odpověděly na těžší varianty tři dívky s přezdívkami:



  • Míša*
  • Hanča
  • Caramela15
A knihu Zář vyhrává:

Míša*!

Mail už byl odeslán a pokud na něj nedostanu odpověď do 48 hodin, budu losovat dalšího výherce. Míše gratuluji a ostatním dvou holkám se omlouvám, ale snad se na ně usměje štěstí v další soutěži (16.10. má blog narozeniny a víte co to znamená? :D )

6 komentářů:

  1. Děláš si ze mě srandu viď?! pááni! Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, to jsem celá já. Když už náhodou ve finále, tak těsně na druhém místě. Ale už se alespoň blížím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem 8) ja som nevedela na všetko odpovedať, myslím, že z tých uvedených knižiek som dokonca nečítala ani jednu 8D takže som skôr brázdila internet, aby som našla odpovede 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, většina z těch knížek jsou opravdu dobré :) Například Rudá jako rubín nebo Les rukou a zubů :))

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))