neděle 9. září 2012

Přečetla jsem v srpnu 2012

Tuto rubriku vymyslela Kath a jsem se s jejím dovolením do tohoto projektu také zapojila. Je to zajímavý nápad a hlavně mi to pomůže neztratit se v tom, co jsem už všechno přečetla :)
V srpnu jsem četla poměrně dost, asi nejvíc za celý rok. Celkově jsme přečetla 22 knih.

Život, vesmír a vůbec - Douglas Adams
Bráchové a jiné katastrofy - Thomas Brezina
Tak padne náš svět - Megan Creweová
Mezi láskou a smrtí - Meg Cabotová
Dokonalý pár - Ally Condieová
Modrá krev - Melissa de la Cruz
Rudá jako rubín - Kerstin Gierová
Případ sličné siluety - Erle Stanley Gardner
Démon z Hex Hall - Rachel Hawkinsová
Milenec snů - Sherrilyn Kenyon
Noční rozkoše - Sherrilyn Kenyon
Noční objetí - Sherrilyn Kenyon
Tanec s ďáblem - Sherrilyn Kenyon
Noční polibek - Sherrilyn Kenyon
Noční hra - Sherrilyn Kenyon
Procitnutí - Petr Kopl
Sladká jako krev - Petra Neomillnerová
Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
Na západní frontě klid - Erich Maria Remarque
Kámen mudrců - J.K. Rowlingová
Černobílý svět - Kathryn Stockettová
Nic nás spolu neudrží - Cecily von Ziegesarová


A teď samotné kategorie:

Knihy, které mě chytly za srdce

Mezi láskou a smrtí - Meg Cabotová  | recenze
Černobílý svět - Kathryn Stockettová
Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi | recenze

K této kategorii nemám co dodat, snad jen, že jsem nečekala, že mě Černobílý svět bude tak bavit. Přečetla jsem ho velmi rychle a pak ho půjčila babičce, aby si ho mohla také přečíst. Mezi láskou a smrtí je dokonalá kniha a stejně jako u Pod nekonečnou oblohou si můžete moje ódy přečíst v recenzích :)

Knihy, do kterých jsem se zamilovala


Rudá jako rubín - Kerstin Gierová | recenze
Kámen mudrců - J.K. Rowlingová
Démon z Hex Hall - Rachel Hawkinsová | recenze
Tanec s ďáblem - Sherrilyn Kenyon
Noční hra - Sherrilyn Kenyon

Rudou jsem četla podruhé, jako předehru před dalším dílem, ale znovu potvrdila mé dojmy z prvního čtení. Skvěle napsaná kniha se skvělým příběhem! Harryho Pottera jsme ukradla bratrancovi a přečetla jsem ho za jeden (!!!) den, hold stará láska nevymizí :) Démon z Hex Hall byl stejně skvělý jako první díl. Sérii od Sherrilyn Kenyon jistě všichni znáte a pokud ne, určitě jste o ní aspoň jednou slyšeli. Já jsem neodolala a protože jsem ze všech stran slyšela, jak je oblíbená, také jsem se do ní pustila. A velmi brzo jsem pochopila, co na ní ti lidé milujou :') A jak jste si mohli všimnout, přečetla jsem 6 dílů a přečetla bych jich asi i víc, ale musela jsem se od této série násilně odtrhnout!

Příjemné oddechovky

Život, vesmír a vůbec - Douglas Adams
Milenec snů - Sherrilyn Kenyon
Noční rozkoše - Sherrilyn Kenyon
Noční objetí - Sherrilyn Kenyon
Noční polibek - Sherrilyn Kenyon
Procitnutí - Petr Kopl | recenze (už brzy)
Sladká jako krev - Petra Neomillnerová


Tady taky není co dodat, všechny knihy do této kategorie zaslouženě patří.

Průměrné knihy

Bráchové a jiné katastrofy - Thomas Brezina
Modrá krev - Melissa de la Cruz
Případ sličné siluety - Erle Stanley Gardner
Nic nás spolu neudrží - Cecily von Ziegesarová

Bráchové a jiné katastrofy jsou moje knížka z dávných let, potřebovala jsem si přečíst něco milého a nevinného. Modrá krev mě nijak neuchvátila, ale od stejné autorky mám radši sérii Au pair. Případ sličné siluety je detektivka, na kterou jsem narazila doma a pravděpodobně je první svého druhu, kterou jsem kdy přečetla. A Gossip girl je klasika, tento měsíc jsem se znovu začala dívat i na seriál a baví mě stejně jako před 2 roky.

Zklamání

Tak padne náš svět - Megan Creweová | recenze (už brzy)
Dokonalý pár - Ally Condieová | recenze
Na západní frontě klid - Erich Maria Remarque

A tohle je asi ta nejsmutnější kategorie. Tak padne náš svět je skvělá kniha, ale celkové hodnocení velmi kazí hlavní hrdinka. Nad jejím chováním jsem velmi často zvedala obočí. Dokonalý pár je také dobrá kniha, ale já od ní čekala víc, trochu víc akce. Snad další díly budou lepší. A Na západní frontě klid? Jako první jsem od Remarque četla Tři kamarády a ti mě velmi bavili, proto jsem možná byla z fronty trochu zklamaná.

2 komentáře:

  1. Konečně někdo, kdo si myslí o The way we fall to samé! :D Jinak s tebou ve všem naprosto souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Harry Potter je proste u mňa srdcovka, ako filmy tak aj knižky. Milujem HP, vyrastala som na ňom, aj prečítané všetky knižky, videné všetky filmy a nie len jedenkrát. :)
    Na západe nič nového - povinné čítanie na strednej škole, mňa táto knižka neuchvátila, neohúrila, dokonca sa mi absolútne nepáčila a vôbec som ju celú neprečítala. :-/
    Čiernobiely svet - chcela som si pozrieť film len ho nejako nemôžem nájsť, ale už som počula dobré názory na knižky, takže asi si ju pozháňam a keď bude viac času v škole tak sa pustím do jej čítania. Dávam jej veľké nádeje tak dúfam, že ma nesklame. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))