neděle 30. září 2012

Měsíční chvástačka - ZÁŘÍ





1. Koupila jsem si:
Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost
Válka hluku - Patrick Ness
Modrá jako safír - Kierstin Gierová

Na půl cesty do hrobu jsem si koupila na bazos.cz a téměř jedním dechem jsem ji přečetla. Druhý díl už je na cestě. Válka hluku a Modrá jako safír ke mě cestují už dlouho, měly přijít už minulý měsíc, ale někde se zdržely. Ani jednu z nich jsem nečetla, ale jsem si jistá, že budou obě skvělé!



2. Vyhrála jsem nebo dostala:
Prohnaný - Kevin Hearne
Sedm let v Tibetu - Heinrich Harrer
Tygrovo prokletí - Colleen Houcková

Tentokrát v této sekci mám tři knížky a jsem za to moc ráda. Prohnaného jsem dostala od mamky, když jsme byly spolu nakupovat a k tomu jsem jako dárek dostala i Sedm let v Tibetu. Tygrovo prokletí je trošku jiná kategorie, ale nevěděla jsem kam ji zařadit, tak jsem ji šoupla sem. Tuhle knihu jsem vyměnila s VeeEee za Závist. Ani jednu z těchto tří jsem ještě nečetla.



3. Dostala jsem na recenzi:
Věk magie - Bernd Perplies
Vidím to, co vrah - Jill Hathaway
Kruh - Sara B. Elfgrenová, Mats Strandberg

Tento měsíc jsem dostala 3 recenzní výtisky, dva od Fragmentu a jeden od Fortuna Libri. Právě čtu Věk magie a na ostatní dvě se chystám. Děkuji nakladatelství za zaslané výtisky.



A všechny pohromadě:
Tento měsíc se mi podařilo neshromáždit 9 knih a náhodou se rozdělily pěkně po trojicích do kategorii. A bohužel se mi stává to, co u ostatních odsuzuji. Neustále se mi hromadí nepřečtené knihy, sice jich ještě není tolik (9), ale přesto je to asi měsíc čtení. A stále kupuji další (na cestě jsou další dvě). A nejhorší je, že nestíhám číst. Zvlášť když se zaseknu a nemůžu se donutit pokračovat ve čtení dál (momentálně mě zlobí Věk magie). Tak snad se to v říjnu zlepší, ale nic neslibuji, protože mi příští týden začíná kurz sebeobrany a taneční. Tak se zatím mějte pěkně a držte mi palce, ať se při tanci nezabiju!
 

7 komentářů:

  1. Valku hluku, Prohnanýho a Kruh děsně chci! Závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ještě nic z toho nečetla! Budu se snažit aby byla brzy recenze :)

      Vymazat
  2. Prohnanýho si snad už brzo přečtu. Recenze Vidím to co vrah je už u nás na blogu a stejně tak Bájná pečeť.

    OdpovědětVymazat
  3. Kruh, Tygrovo prokletí a Modrá jako safír, po nich už dlouho toužím. :) :) Máš vážně štestí, že ti mamka nějakou knížku takhle koupí, to mně jen k Vánocům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, mě to taky překvapilo protože mou knižní závislost obvykle nepodporuje :)

      Vymazat
  4. Tigrovu kliatbu a Očami vraha by som si veľmi rada prečítala, knižky vyzerajú skvele 8)

    OdpovědětVymazat
  5. Kruh už čeká na mém stole a Bájná pečeť by mi měla v pondělí přijít a moc se na ni těším, myslím, že bude hodně dobrá. Moc pěkné úlovky! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))