čtvrtek 30. srpna 2012

Už znáte: Seznam přání?

Seznam přání není nijak nápadná kniha. Přesto ale příběh, který je v ní ukrytý vás nadchne. Příběh o boji dobra se zlem doplňovaný vtipnými hláškami. Tuhle knihu si zamilujete ať už budete chtít nebo ne. Ze začátku vás šokuje svoji hrubostí a přímostí, ale aspoň je realistická a na nic si nehraje. V současné době ji v knihkupectví asi nenajdete, ale nedávno jsem ji viděla v Levných knihách. Takže pokud budete mít pár korun navíc, nebojte se do Seznamu přání investovat :))

Autor: Eoin Colfer
Žánr: fantasy
Anotace:
Meg byla obyčejná dívka, dokud jí nezemřela matka a otčím jí nezačal krutě znepříjemňovat život. Meg se mu rafinovaně pomstí, ale domů se vrátit nemůže a ocitne se ve špatné společnosti a na šikmé ploše. Po nepovedeném přepadení penzisty přijde o život – ukáže se však, že její duše je vzácný případ: zlo a dobro v ní jsou v naprosté rovnováze a není tedy jasné, zda má přijít do pekla nebo do nebe. Meg tedy dostane šanci vrátit se na zem a „vysloužit si“ nebe tím, že pomůže právě onomu přepadenému důchodci splnit jeho přání. Netuší ovšem, že s ním poleze přes zeď fotbalového stadionu, ocitne se s ním v oblíbené televizní talkshow a podnikne ještě celou řadu šíleností. A celou tu dobu peklo dělá, co může, aby mu Megina dušička neunikla…
Zábavné čtení pro milovníky černého humoru a fantasy. Vedle obvyklé Colferovy duchařiny nechybí příběhu o Meg napětí a sebeironie.

5 komentářů:

  1. Mám ji doma a trochu se na ni práší, dřív se mi líbila hodně, ale když jsem ji teď četla znovu, už se mi líbila méně... Ale... Třeba půjde do soutěže a udělá někomu radost, hmmm, kdo ví? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji četla snad pětkrát :D A soutěž je vždycky dobrá, je jedno o co se soutěží, výhra udělá radost každému :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji nečetla, ale vypadá úžasně! :D
    Knížka je nová? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vyzerá naozaj dobre 8D sľubuje to srandu aj dobrý príbeh 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))