sobota 4. srpna 2012

Přečetla jsem v červenci 2012

Tuto rubriku vymyslela Kath a jsem se s jejím dovolením do tohoto projektu také zapojila. Je to zajímavý nápad a hlavně mi to pomůže neztratit se v tom, co jsem už všechno přečetla :)
V červenci jsem moc času neměla, sice jsou prázdniny, ale byla jsem na táboře a tam se toho moc přečíst nedá. Celkově mám v tomto měsíci 10 čárek a vy se teď podívejte, které knihy to byly.

  • Les rukou a zubů - recenze
  • Vlny zmítané smrtí
  • Chvíle před koncem
  • Restaurant na konci vesmíru
  • Rudá pyramida - recenze
  • Predátoři
  • Závist - recenze
  • Anatomie lži 
  • Trojčata
  • Pomstěný milenec
A teď samotné kategorie:

Knihy, které mě chytly za srdce



Les rukou a zubů - Carrie Ryanová | recenze
Vlny zmítané smrtí - Carrie Ryanová | recenze (už brzy)
Chvíle před koncem - Lauren Oliverová | expres recenze (už brzy)

Všechny tyto tři knihy byly neskutečné, přečetla jsem je jedním dechem a místo v mém srdci si našly okamžitě. Les jsem četla tedy podruhé, chtěla jsem si oživit děj předtím než jsem se pustila do pokračování, ale přesto mě zase tato kniha ohromila. A pokračování bylo snad ještě lepší. Však se můj názor už brzy dozvíte v recenzi. Chvíle před koncem pro mě byla překvapením, čekala jsme od knihy hodně, ale tolik zase ne. Smekám!

Knihy, do kterých jsem se zamilovala



Anatomie lži - Dan Brown
Závist - Gregg Olsen | recenze

Dana Browna zbožňuji a jeho knihy jsou naprosto dokonalé. Anatomie lži byly poslední, kterou jsem od něj nepřečetla a byla to škoda, protože je stejně skvěla jako ty předchozí. Závist pro mě byla velkým překvapením, protože jsme opravdu nevěděla až do posledních pár stránek jak skončí a určitě mě nezklamala.


Příjemné oddechovky



Rudá pyramida - Rick Riordan | recenze
Restaurant na konci vesmíru - Douglas Adams
Predátoři - Alex Scarrow

Na Rudou pyramidu jsem už svůj názor napsala v recenzi, kde je snad všechno, co jsme chtěla ke knize říct. I když ji řadím mezi oddechovky, dostala 10 bodů z 10. Stopařův průvodce je geniální záležitost, takže k tomu není potřeba něco dodávat. Predátoři byli lepší než první díl, konec byl přímo šokující, ale naštvalo mě, že BBart neplánuje vydat další díly ze série. A po tomto konci je to opravdu škoda.

Průměrné knihy


Trojčata - Cecily von Ziegesarová
Pomstěný milenec - J.R. Ward

Od těchto dvou jsme ani víc nečekala, takovej slušnej průměr. Proto k nim ani nemám moc co říct.






Zklamání

Asi jsme měla štěstí, ale v tomto měsíci jsem nečetla žádnou knihu, která by mě vyloženě klamala. Hip hup hurá a nechť je takovýchto měsíců co nejvíce!


4 komentáře:

  1. Anatomii lži jsem četla nedávno a ze všech Brownových knih mi připadala nejslabší... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný seznam! :) Na Anatomii lži se chystám, snad se mi bude líbit :D Stejně tak na závist - příští měsíc by nám měla přibýt v knihovně :))

    OdpovědětVymazat
  3. Trojčata se mi hrozně moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo! krásný !:D jsi vážně dobrá ... taky jsem jednu dobu tak moc četla a uplně mi to chybí , ale tím že jsem dlouho nečetla mi jakoby dělá problém se do knížek "včíst" ...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))