neděle 19. srpna 2012

Posuď knihu podle obalu (31)



Toto je nedělní meme od Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Pod nekonečnou oblohou
Autor:  Veronica Rossi
Nakladatelství :  Knižní klub
Rok vydání:  06/2012
Anotace:
První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.


Názor na obálku:
Tahle kniha právě leží přede mnou, takže mám možnost ji vidět nejen na obrázku, ale i ve skutečnosti. Obálka je lesklá a háže barevné odlesky. Když k tomu připočítáme tajemnou modrou a odvážně vypadající dívku (která se sice tváří značně podivně), vyjde nám velmi pohledný výsledek. PNO jsem přečetla a musím říct, že mě velmi překvapila. A to mile. Takže pokud stále ještě váháte zda si knihu pořídit nebo ne, já říkám ANO!

P.S: Přidávám fotografie, na kterých jsou odlesky pěkně vidět :)


5 komentářů:

  1. Takhle na fotce je obálka skvělá, ale když jsem ji viděla naživo, nelíbila se mi. Ty odlesky to podle mě moc kazí... :|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez tých farebných odleskov je fakt lepšia, videla som aj českú verziu a viac sa mi páči tá obyčajná slovenská :)

      Vymazat
  2. Mě se to s těmi odlesky líbí. Knížku jsem četla a tu obálku jsem pochopila jako odraz toho venkovního světa, takže mě to přišlo docela tématické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty odlesky pravděpodobně znázorňují éter, který je v knize mnohokrát zmíněn a pro děj je důležitý. Takže mě se to líbí, ke knize se to hodí :) Je to zas něco nového a neobvyklého.

      Vymazat
  3. Mně ty odlesky na knize vadí z toho důvodu, že se na obálku pak špatně kouká - teda aspoň mně. Nemůžu si ji pak pořádně prohlédnout. Ale jinak (když si odmyslím ten odlesk) se mi ta obálka líbí, přijde mi zajímavá a hezky barevná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))