pátek 31. srpna 2012

Měsíční chvástačka - SRPEN

Měsíční chvástačku miluju. Vždy na konci měsíce nakouknu na ostatní blogy, abych zjistila které knihy jim za měsíc přibyly. Srovnávám. A většinou tiše závidím. Jelikož nemám kapesné, tak je pro mě trochu obtížné si knihy kupovat, ale díky Bohu za brigády! Takže jsem už nemohla jen zpovzdálí sledovat a závidět, rozhodla jsme se i zúčasnit. Tak tady jsou mé srpnové knihy!

1. Koupila jsem si:
Tak padne náš svět - Megan Creweová
Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
Démon z Hex Hall - Rachel Hawkinsová
Dokonalý pár- Ally Condieová
Černobílý svět - Kathryn Stockettová (půjčeno, není na fotce)
Krvavá kreatura - Darren Shan
Loď mezi hvězdami - Beth Revisová

2. Vyhrála jsem nebo dostala:
Bohužel nic.

3. Dostala jsem na recenzi:
Mezi láskou a smrtí - Meg Cabotová (od Knižního klubu)
Procitnutí - Pert Kopl (od Fragmentu)
Mayské proroctví - Christy Raedeke (od Fragmentu)

A všechny pohromadě:
kromě Černobílého světu


16 komentářů:

  1. Máme stejné recenzáky od Fragmentu^^ :)
    Jinak Tak padne náš svět ti doccela závidím^^ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by mi měla přijít Vidím to co vrah, ale ta se někde zapomněla :))

      Vymazat
  2. Tak padne náš svět je úúžasný! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zas tak nelíbil. Hlavně mě rozčilovala Kaelyn, měla jsem chuť ji uškrtit :D

      Vymazat
    2. Awekki: Máme na to stejný názor :D A já už jsem se bála že jsem sama :D Vrrr Kaelyn! :D Doufám, že druhý díl bude lepší :D

      Vymazat
    3. Ale kušujte s Kaelyn! :D Myslete na GAVaaaa ! :D

      Vymazat
  3. Než se dostanu ke knížce Krvavá kreatura, bude mi to chvilku trvat. Ale tahle série mě baví takže o zábavu nebude nouze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny knihy od Shana jsou skvělé :))

      Vymazat
  4. Taky miluju měsíční chvástačku! Jinak vážně pěkná sbírka.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto články mám ze všech nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná kopička : )Ráda bych si pořídila ten Dokonalý pár :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak padne náš svet by som si rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji ho dát do narozeninové soutěže, která bude v říjnu, takže přeju hodně štěstí! :))

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))