neděle 10. června 2012

Májová giveaway - vyhlášení!

Možná jste si už všimli, že v poslední době na blogu moc článků nepřibývá a už asi 3 dny má zpoždění tento článek. Ten na který určitě všichni netrpělivě čekáte :)) Tak teda přejdu rovnou k vyhlašování!


1. vítěz: Anette (1. + 2. díl Monster High)

2. vítěz: Barbora Hlavníková ( BEC )

3. vítěz: Tess ( Hořkosladké lži )   

4. vítěz: prudnent.wolf ( poukázka ) 

5. vítěz: WritergirlI (kniha podle vlastního výběru) 


 Doufám, že vítězové budou se svými výhrami spokojení a do večera jim přijde mail s instrukcemi. Děkuji všem, kteří se zúčasnili (neskutečných 122 človíčků) a věřím, že budete můj blog navštěvovat i nadále. Já vím, že teď se to tu novými články moc nehemží a je mi to líto, ale blíží se konec školního roku a učitelé se zbláznili :)) Proto si na většinu červnu dávám od blogu takovou menší "pauzu" a snad se do původních kolejí vrátím ke konci měsíce. Děkuji za pochopení :)

10 komentářů:

  1. ti učitelé jsou strašný svině. Jinak gratuluju vítězům!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem učitelka, dík :)

      Vymazat
    2. Ježiš, promiň, nechtěla jsem tě urazit. Myslela jsem na svoje učitele, někteří nejsou moc vstřícní. Moc se omlouvám

      Vymazat
  2. Jů :D děkuju ;)
    Už jsem odepsala. Jinak gratuluju výhercům ;)
    Učitelé (naše matikářka) se fakt pomátli :D nevadí...s tou pauzou tě naprosto chápu ;) tak si aspoň řádně "odpočiň" a drží vám (s wewerkou) palce s písemkama ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))