neděle 20. května 2012

Posuď knihu podle obalu (30)


Toto je nedělní meme od Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Polibek pro Annu
Autor:  Stephanie Perkinsová
Nakladatelství :  CooBoo
Rok vydání:  05/2012
Anotace:
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala… 

Názor na obálku:
Já mám k Francii a ke francouzštině všeobecně velmi blízko (jak už jste si asi mohli všimnout :D ), takže si Annu nesmím nechat ujít. Jak anotace tak i obálka vypadá úžasně a hlavně k sobě ladí. Líbí se mi, že je obálka jednoduchá a že na ní nejsou zbytečné detaily. Dávám 5 hvězdiček z 5 :))

5 komentářů:

  1. Já mám k Francii a francouzštině celkově docela daleko, ale na tuhle knihu se vážně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se na ní taky těším, bude to určitě taková milá oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež si myslím, že obálka je krásna :) A francúzštinu milujem, hoci moje "r" je dosť komické, a na hodinách francúzštiny sa mu vždy vyhýbam :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se na ni těším, kvůli prostředí Paříže:) má vyjít už 28.5. :) no a já a FRJ? ehm, začla jsem se ji učit ted na VŠ, ale po tom 1 semestru jsem to vzdala, že je to na mě těžkej jazyk:D testy jsem napsala výborně, ale neumím jejich výslovnost, tak jsem to radši zabalila:D (i když je to škoda,protože ten jazyk se mi líbí)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já francouzsky neumím ani slovo, ale určitě po této knížce sáhnu. Už jen kvůli tomu, že to nejspíš bude trochu „slaďák" a ty já velmi ráda :D. Obálka se podařila, nemám ráda přeplácané obaly, které o knize nic nevypovídají. Takže děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))