úterý 15. května 2012

Knihy, které...(9)


Tak trochu opak minulého tématu. Tentokrát jsou knihy pouze tři, ale dohromady jsem je přečetla tolikrát, že to ani spočítat nejde  :))


...čtu stále a stále dokola!

Šprny a košťata
První díl série o Rachel je asi první fantasy, kterou jsem četla. A četla jsem ji potom snad ještě stokrát. Mám doma všechny díly, ale ten první je nejvíce "opotřebovaný". A to to říkám hezky. Já se ke knihám nechovám zle, ale tady jaksi obálka ten nápor nevydržela a je asi dvakrát slepovaná. Je mi to líto, ale zas je vidět, že je ta kniha čtená a posloužila dobře svému údělu. A mimochodem, tuhle sérii miluju, každý díl je skvělý a já stále doufám, že autorka vydá ještě pokračování :))

Harry Potter a Ohnivý pohár
Tenhle díl mám ze všech HP knih nejraději. Ostatní jsem četla nanejvýš dvakrát, ale u 4 vím jistě, že jsem ji přelouskala šestkrát. A jednou dokonce dvakrát po sobě. Uznávám, to byl trochu projev "magorství" , ale když mě se to tak líbí! :D

Darren Shan a Madame Okta
Já vím, že už jsem s tím trochu nudná a že ho cpu úplně všude, ale to nejde jinak. Sice jsem tuhle sérii zařadila i do minulého Knihy, které... s tématem knih, které ( :D ) jsem četla pouze jednou a nechtěla bych je číst někdy podruhé, ale to se týkalo asi posledních třech knih v této sérii. Naopak první dvě či tři knihy jsem četla nesčetněkrát. A jako u předchozích dvou knih k tomu byl pouze jeden důvod. Jsou prostě úžasné! :D


9 komentářů:

  1. harry potter to aj ja :D a tie dve ostatne nepoznam... akosi nie stale vyjdu peniaze na nove a nove knihy :( skoda.. ale ked sa tebe tak pacia, asi su vyborne :)

    artjournalstories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou to všechno skvělé, ale taky staré knížky. Proto je možné, že třeba Šprndy neznáš, to je ale chyba! :D Autorka píše neuvěřitelně vtipně :))

      Vymazat
  2. Madame Oktu jsem teď úplně náhodou nalezla v jednom antikvariátě, ve skvělém stavu, za ještě lepší cenu :D Já jsem zjistila, že si přečtu knihu, když se mi líbí, tak si ji koupim, a pak ji čtu znovu a znovu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě menší vsuvka: NESNÁŠÍM ANTISPAMOVOU KONTROLU!!! Nikdy tím neprojdu hned napoprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nevěděla, že je zapnutá :D Odteď už žádné antispamové kontroly!

      Vymazat
  4. Madame Oktu čtu taky furt dokola =D A HP4 naprosto nesnáším, u mě vede sedmička :D Tu jsem přečetla víc jak 40x a teď mam roční pauzu, protože mě to trochu omrzelo :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))