úterý 8. května 2012

Knihy, které...(8)



...nehodlám číst znovu!

Jeho temné esence
Tato série se mi líbila, děj byl propracovaný, složitý, ale přesto jsem se v něm neztratila. Jenže jednou mi to stačilo. Celá série má sice jen tři díly, ale první a poslední jsou poměrně objemnější knížky a protože hlavní zápletku už znám, tak se bojím, že by mě to nebavilo. Vím, že některé to nezaujalo ani napoprvé, přesto ale Jeho temné esence doporučuji, protože příběh je opravdu dobrý.

Jezdci časem
I přesto, že jsem knihu přečetla poměrně rychle, tak mě zas tak nezaujala. Nebyla špatná, ale čekala jsme něco víc. Druhý díl s podnázvem Predátoři mě proto tolik neláká.

Lovkyně snů
Tenká, příjemná a pohodová série, pro mnohé jedna z oblíbených. Mě ale celkově příběh přijde nesmyslný a až moc jednoduchý. Já mám radši knihy se složitější zápletkou, minimálně lépe propracovanou. Nechci znát konec knihy hned na začátku. Proto nedělám to co mnozí čtenáři "amatéři" a nečtu poslední větu a nedej bože i poslední stranu.

Darren Shan
Tuhle ságu mám moc ráda, tak jako někteří vyrůstají s Harrym, já vyrůstala s Darrenem. A číst ji znovu nechci (tedy jen posledních pár dílů, protože ty první jsem přečetla snad stokrát, když jsem čekala na další díl), protože se bojím, že by se má iluze o naprosto geniální a úžasné knize změnila v něco jiného. Já mám tuto sérii velmi ráda.

Tyto a další skvělé knihy zakoupíte na www.arara.cz.

3 komentáře:

  1. hah, s Jeho temnou esencí souhlasím :D četla jsem to jednou, byl to skvělý příběh, ale ten druh příběhu, kdy to vážně stačí jen jednou, bylo tak hrozně zamotané, že ve třetím díle jsem v tom měla tak trochu "bordel" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tak. Podle mě byl nejlepší první díl. Taky se mi to ještě víc pomotalo, když to znovu vydali a změnili název. A chtěla jsem mít deamona!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja to nechápem ako si to môže niekto prečítať ten koniec :D veď mňa zaujíma ale tak dopracujem sa k nemu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))