úterý 1. května 2012

Knihy, které...(7)


...jsou pitomé, protože mají konec!

Harry Potter a relikvie smrti
Budu upřímná a přiznám se, že od Rowlingové bych snesla to, co v poslední době dělá čím dál větší množství autorů a to navyšování počtu knih v sérii. S Harrym jsem vyrůstala a bylo těžké se s ním v posledním díle rozloučit. Takže stále doufám, že se Rowlingová smiluje a napíše aspoň jednu knihu o Harryho dětech :)

Inheritance (Odkaz dračích jezdců 4)
Tady se mohl Ch. Paolini trochu překonat a nabídnout nám lepší konec, ale aspoň mi tak zůstává malá naděje, že i tady bude pokračování. Možná by už kvalito neodpovídalo předchozím dílům, ale já prostě chci vědět jak to dopadne!

Synové osudu (Darren Shan 12)
Jak nenaštvat čtenáře a přitom si zachovat tvář nemilosrdného a krutého autora? Vybrat si ze dvou možných konců ten třetí. Zrovna tohle Darren Shan udělal a většinu svých čtenářů překvapil. Darrena (toho knižního) mám moc ráda, takže mi je líto, že série skončila, ale Darren (ten reálný) je velmi plodný a kvalitní autor, takže mi mou ztrátu bohatě vynahrazuje :)

Tři kamarádi
Tohle je sice trochu starší knížka, ale já jsem ji četla celkem nedávno a do tohoto seznamu právem patří. Osobně bych asi poslední tři stany vytrhla a spálila. Něco tak smutného jsem dlouho nečetla.


Síla vzdoru (Hunger games 3)
V posledním díle na konci mě Katniss trochu zklamala a čekala jsme od ní trochu víc, přesto si série udržela svou kvalitu a patří mezi mé nejoblíbenější. Ale další díl bych asi nesnesla. HG jsou díl od dílu krutější a kdo ví, co by se objevilo v díle čtvrtém. Ne děkuji.

Knihy můžete zakoupit na www.arara.cz

4 komentáře:

  1. Rowlingová sa vyjadrila, že pokračovanie Harryho už naisto nebude, teraz píše tú novú knihu, tak ktovie, čo bude z toho :) A veru, súhlasím, že THG sú čím ďalej, tým krutšie :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále doufám, že se její názor změní :D

      Vymazat
  2. To s tim Harrym, skoro to samé jsem psala do svého příspěvku k Jarnímu dumání, který se týká knižních sérií :D... Též by mi vůbec nevadilo, kdyby se Rowlingová nakonec rozhodla napsat ještě nějakou knihu z Harryho světa. :D
    Jestli bych chtěla další díl Odkazu dračích jezdců, tak to nemůžu soudit, protože jsem Inheritance ještě nečetla, i když ji doma mám. Já se té knížky totiž bojím :D
    Naopak Hunger Games určitě nepotřebuje další díl, jelikož podle mě bylo v těch třech dílech řečeno vše, co mělo být řečeno. A jak říkáš, bůh ví, co by nás v dalším díle čekalo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Harry Potter - súhlasím 8D rozhodne by som uvítala ďalšie knižky 8P
    a v Hunger games autorka vyvraždila koho mohla 8D neviem aké postavy by tam ešte dala 8D séria super, ale ono je to ukončené už dostatočne podľa mňa 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))