úterý 29. května 2012

Knihy, které...(11)

Myslím, že toto nepotřebuje komentář :)


...bych neraději hodila z okna a to někam hodně moc daleko!

Učebnice matematiky
Kdysi jsme měla matiku ráda, ještě na základce. Možná by se dalo říct, že jsme v ní byla dobrá, ale teď? Pch, ani náhodou! Zvlášť v posledních dnech, kdy píšu test skoro každou hodinu a příští týden (panebože už v pondělí!) píšeme jednu písemku, která je takovou 'lehčí' přípravou na maturitu (eh, která mě čeká až za tři roky...). A vzhledem k tomu jak dopadla ta o pololetí (ano, tato zrůdnost se píše dvakrát ročně!) tak se na nějaké ty příklady podívat musím :D Proto se omlouvám za svou 'blogovou aktivitu' a za dva týdny už bude blog v normálním klasickém provozu. Doufám. 

4 komentáře:

  1. 8DDD a ja čakám nejakú fantasy alebo dačo, čo u teba nemá kladné hodnotenie a že matika 8DDD
    ja som milovala matiku, teraz menej, lebo aj teraz ju musím študovať na VŠ - a dokonca musím robiť opravák z finančnej matematiky 8D takže mile rada by som sa s tebou vymenila 8D v takej stredoškolskej som vynikala 8P bože, čo by som dala za vrátenie času 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Zcela souhlasím. A hned za ní by letěla učebnice fyziky, můj sešit do chemie (což už je působením času taková skoro kniha) a matematicko-chemicko-fyzikální tabulky. :D I když, ty jsou většinou docela užitečné...

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju matiku :D Asi si teď říkáš, co jsem to za blázna :D V pondělí ale taky píšeme test a já nebyla celý týden ve škole x) protože jsem byla nemocná x) Snad to já psát nebudu :) Budu ti držet palce ;)

    OdpovědětVymazat
  4. pripajam sa k tebe, avsak s tym rozdielom, ze ucebnicu nemame :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))