pondělí 7. května 2012

Je suis impatient de...(4)


Tak co plánuji na květen? Tento článek má trochu zpoždění, ale nevadí. Od 5.5. na blogu běží soutěž a už teď, tři dny od zahájení, se přihlásilo více než 70 soutěžících! Páni! Takovou účast jsem nečekala. Takže vám děkuji  :) A plánuji takový menší bonus pokud do konce soutěže nasbírám dalších 12 následovatelů, můžete se těšit na další cenu :)) Takže ve výsledku bude 5 vítězů! 

Jinak plánuji minimálně jeden nový projekt a to s názvem Hudba ve větách. A o co půjde? Jak už z názvu můžete poznat, tak se místo knih a jejich obsahu zaměřím spíše na hudbu. Seznámím vás s knihou a písní, která podle mě knihu vystihuje a jako bonus přidám i tu písničku, kterou jsem při čtení poslouchala. První článek do této rubriky můžete očekávat buď v sobotu nebo za týden v pondělí. Ještě jsem se nerozhodla, který den tomuto projektu zasvětím :) Pokud však Hudba ve větách někoho z vás zaujala a chtěl by se přidat, tak budu jen ráda :)

Co budu číst? Měsíc jsem začala úžasnou sérií o Kate Daniels od Ilony Andrews. Recenzi na knihy psát nebudu, protože jsem je přečetla tak zběsilým tempem a jsem z knih tak nadšená, že by to snad ani nemělo cenu. Jediné co musíte vědět, je že tuhle sérii (a Currana) jsem si zamilovala a netrpělivě vyhlížím další díl.
Dále mám už přečtenou u nás nedávno vydanou novinku s názvem Železný král. Recenzi jsem uveřejnila včera. Dnes ráno jsem dočetla Rudá jako rubín a musím říct, že na mě velmi zapůsobila. Na venek se tváří jako obyčejná romantická kniha, ale příběh je naopak velmi dobrý. Navíc se dobře čte a některé hlášky jsou opravdu vtipné. Já se u knih moc nesměji (tedy ne nahlas), ale u Rudá jako rubín a Magie útočí (Kate Daniels 3) jsem nemohla přestat. Takže doporučuji!
Momentálně čtu BEC, čtvrtý díl Demonaty. Jsem teprve na začátku, takže vám toho moc neřeknu, ale zatím to vypadá dobře.
Potom se chystám na Virus od Katy Reichs, na kterou jsme slyšela jen samou chválu (třeba tady). Poté si asi přečtu nějaké recenzáky od Fragmentu (Temné vize 2, Rudá pyramida, Krvavá romance, Akademie temna). Nedávno jsem si taky koupila Chvíle před koncem od Lauren Oliver, na kterou se už velmi těším.
Dále nesmím zapomenout na Divergenci, která vychází na konci měsíce. Takže je jasné, že ji musím mít! :D

Co budu dělat? Od 17.5. do 20. 5. je v Praze veletrh knih - Svět knihy. A já se tam samozřejmě chystám. Takže pokud tam budete i vy, je možné, že se potkáme. Já jsem si vybrala sobotu, sice tam v tento den bude nejvíce lidí, ale já se ke svým oblíbeným nakladatelstvím procpu :D
Jinak nic zajímavého dělat nebudu, je to sice škoda, ale ve škole toho teď bude celkem hodně, takže je to snad i dobře.

A teď mě ještě napadlo, že bych se vám ráda svěřila s nápadem, na který jsem přišla náhodou, ale myslím, že je celkem dobrý. Protože o letních prázdninách budeme každý jinde, ale občas se doma zastavíme, tak by asi nemělo cenu pořádat letní hop, ale napadla mě jedna velmi zajímavá verze. Ještě to na konci měsíce prodiskutuji s ostatnímu blogery, protože by bylo dobré, aby se nás zúčasnilo více, ale z mé strany se určitě na nějakou letní soutěž můžete těšit.

5 komentářů:

  1. Ha :D Knižní veletrh.. :D Tak to se uvidíme, dokonce v sobotu. Vypadá to, že tam někde odchytnu Abyss, tak sme přemejšleli o nějakým "bloggerským" srazu, aby nás bylo víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by nebylo špatný :) jen nevím v kolik přesně tam budu, ale pokud něco domluvíte, tak mi určitě dejte vědět! :D

      Vymazat
  2. Jó, na veletrh se chystám též a dokonce také v sobotu, ale ještě nevím, jestli mi to vyjde. Avšak pevně doufám, že jo, protože bych moc ráda měla podepsanou Štvanici :D

    A Virus si určitě přečti, je to vážně skvělá knížka! :) A já sama přečtění třetího dílu Kate Daniels odkládám, jelikož se mi pak nechce dlouho čekat na čtvrtý díl. Ale jak tě tak čtu, tak to asi už dlouho nevydržím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magie útočí si prostě MUSÍŠ přečíst! Zatím (podle mě) nejlepší díl :D

      Vymazat
    2. Dneska celý den přemýšlím nad tím, že po té knize asi fakt šáhnu :D... No tak uvidíme. Nicméně si myslím, že do konce týdne tu knížku začnu číst. :D

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))