pátek 11. května 2012

Dopisy hrdinům VI.

Dnes trochu odbočím a místo knižní postavě napíšu přímo autorovi. Já vím, že tohle je zrovna reálné, ale vím, že nikdy neseberu odvahu mu napsat, tak své myšlenky a vzkazy pro Darrena Shana sepíšu sem. A aby toho nebylo málo, tak míst čtvrtka dopis píšu v pátek. Aneb ať žije fyzika!



Milý Darrene Shane,

Tvoji první sérii mám opravdu ráda. Bavila mě od první stránky Madame Okty až do posledních slov Synů osudu. Konec mě mírně řečeno překvapil, ale jsme za něj ráda, nepůsobilo to lacině a na rozdíl od jiných sérii je tato definitivně ukončena. Sice mě mrzí, že se se starými hrdiny nesetkám, ale stále lepší než nelogické pokračování.
Ale co se týká Tvé další série - Demonaty-, jsem v šoku. Nedávno jsem přečetla čtvrtý díl s názvem BEC a teda! Z "nevinného" se vyklubal ale pořádný nelítostný spisovatel! Copak tohle se dělá?! Já čekala, že se nakonec smiluješ a ono nic! Ani kapka soucitu. Doufám, že toto byla jen výjimka a příště mě potěšíš. 
A ještě jedna z tvých sérií neunikla mému zraku :D Sága o Lartenovi Hroozleym ( v oricinálu Crepsley). Lartena mám opravdu ráda a proto doufám,, že se jeho knihy budou překládat i u nás. Navíc obálky těchto dílů jsou k sežrání :D
Tak zatím čau a polepši se s tou Demonatou!
Awekki

2 komentáře:

  1. Darren Shan mě knižně doprovázel jedny prázdniny, kdy jsem se u babičky trochu nudila a... byla to nádhera, utíkat k tak úžasnému příběhu. :) (film mě trochu zklamal, ale bylo pěkné vidět mé oblíbené postavy a scény v pohybu)
    Demonata je... jiná no... ale Darrenovi bych odpustila hodně věcí. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem četla od Shana jen asi dvě nebo tři knížky o Darrenu Shanovi (:D), ale vždycky mi vrtalo hlavou, proč Darrena pojmenoval po sobě =D. A ještě jsem na to nepřišla :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))