čtvrtek 17. května 2012

Dopisy hrdinům VII.


Většinou sice píšu mužskému hrdinovi, ale tentokrát udělám výjimku :D Dopis je adresovaný Evie z Paranormálů.



Milá Evie,
je Ti už šestnáct let, jsi mladá a snad  i inteligentní slečna, tak bych tě ráda požádala jestli by nešlo s Tvým chováním něco udělat. Jsem ještě ochotna tolerovat tvoji nadměrnou slabost pro růžovou, ale to, že se chováš jako rozmazlený fracek a že si myslíš, že se svět otáčí jen okolo Tebe, je na mě trochu moc.
Chápu, neměla jsi to v životě zrovna lehký a to nemáš ani teď, ale to neznamená, že mi zkazíš celou knížku.
Udělej s tím něco!




3 komentáře:

  1. Nice...a kdo to je? Mám výpadek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, díky za připomenutí. Dopíšu to tam :) Je to Evie Z Paranormálů.

      Vymazat
  2. Tak to je dokonalé. :D Souhlasím, měla jsem z ní podobné pocity...
    "Že mi zkazíš celou knížku" - úžasná hláška. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))