neděle 1. dubna 2012

Velikonoční knižní hop

Hody, hody doprovody... Tentokrát si zahraji na kouzelného zajíčka, který ale místo vajíček bude rozdávat knížky. A proč? Protože jednak jsou vajíčka drahá a protože toto je knižní blog a ne kulinářský. A já věřím, že Vám, mým čtenářům, knižní výhra nevadí :D
Velikonoční hop je úplně první, kterého se zúčasním, takže doufám, že bude mít úspěch, abych měla důvod, zapojit se i do těch dalších. Zároveň je to také forma poděkování Vám, všem věrným čtenářům, že se Vás sešlo u mě tolik (k dnešnímu dni skoro 70). Takže Vám děkuji a přeji Vám hodně štěstí.


Tento hop je nápadem Syki a my jsem jí všichni vděční, protože kdy jindy se sejde taková spousta bloggerů nabízející možnost vyhrát úžasné knížky?
A o co vlastně soutěžíte? Budou to rovnou tři knížky a to znamená tři vítěze. Knihy budou vítězům přiřazovány podle pořadí, ve kterém budou vylosováni. První vítěz získá knihu Erebos - Hra, která zabíjí! Druhý vítěz získá Temné vize - Odhalení a třetí se může těšit na Praranormály - Zlodějka duší.



A jaká jsou pravidla?

  • Soutěží se od 1.4. do 10.4.2012
  • Losování proběhne 18.4.2012 a vítěz bude zveřejněn téhož dne
  • Soutěže se můžou zúčasnit jak lidé z Česka, tak i ze Slovenska.
  • Budou vylosováni tři výherci a každý z nich získá jednu knihu.
  • Do soutěže budou zařazeni pouze ti, kteří zodpoví na otázku ve formuláři a budou GFC následovateli tohoto blogu. 
  • Soutěžící může celkově získat 10 vstupů a to dva základní a osm extra.
  • (Vítěz bude zaslán mail, na který musí odpovědět do 48 hodin, jinak bude výhra přiřazena nově vylosovanému.) -změněno viz konec článku
  • Výherci budou losováni pomocí Random.org
  • Každý soutěžící může formulář vyplnit pouze jednou. Totožné vstupy budou mazány

Losování proběhne až 18.4. protože do té doby jsem v zahraničí a nebudu mít přístup k internetu (aspoň myslím). Proto Vás žádám, abyste formulář vyplnili v termínu, protože nebudu mít jak ho zablokovat. A i kdyby se našel někdo, kdo by ho vyplnil později, bude mu to houby platné, protože jeho vstupy počítat nebudu. Doufám, že to chápete a budete mít dostatek trpělivost při čekání na vítěze :)
Všem Vám přeji hodně štěstí a doporučuji Vám zkusit ho i ještě na ostatní zastávkách hopu, protože jak víme, štěstí je vrtkavé a když se Vám nepodaří vyhrát zde, je možné vyhrát jinde :)

Oprava: V formuláři není kolonka na email, takže jsem pravidla trochu pozměnila. Ve článku, kde budou uveřejněni vítězové, bude i můj mail na který mi dotyční napíší. Nebude to nijak časově omezené a já doufám, že si toho výherci všimnou. Jinak budu hledat jinou cestu, jak je kontaktovat, protože toto je moje chyba. Omlouvám se za nepříjemnosti.



8 komentářů:

  1. Vybrala jsi skvělé ceny :) Snad se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to krásné knížky. Na Erebose jsem zvědavá už hodně dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím. Já jsem docela zvědavá na knihu Paranormálové:D.

    OdpovědětVymazat
  4. O tři knihy?! To je super :) Ráda se do takových soutěží zapojuji :) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak letos se v Hopu skutečně urodilo..tolik blogů zapojených a samé lákavé ceny..obzvlášť ten Erebos vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé :) Já chci vyhrát Erebos :) Miluju tu knihu :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé ceny, doufám, že vyhraju.. =))

    OdpovědětVymazat
  8. súťaž o knihy je skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))