středa 18. dubna 2012

Velikonoční hop - vyhlášení vítězů

Doufám, že se vám soutěžení líbilo a já se co nejrychleji vrhnu na vyhlašování, protože jste se načekali už dost :). Ale ještě předem malé shrnutí. Celkově se zúčasnilo přes sto soutěžících a já každému z vás děkuji. Z 68 pravidelných čtenářů je najednou 127. To je pro mě nádherné číslo a pro vás to znamená blízkou soutěž. Napřed jen musím sehnat ceny a do té doby tu doufám bude už 130 lidiček :)). Za poslední dva týdny se návštěvnost blogu zdvojnásobila a já tomu stále nemohu uvěřit. Za to vám znovu děkuji.


A ať už nenapínám...

První vítěz -  kniha Erebos          #197 Wewerka

Druhý vítěz - kniha Temné vize     #84 Míša z blogu Svět knížek

Třetí vítěz -   kniha Zlodějka duší   #421 Astra


Vítěze bych chtěla požádat, zda by mi poslali svou adresu na mail awekkisworld@gmail.com. Mají na to času kolik potřebují :)
A vy ostatní nezoufejte. Další soutěž tu bude už brzo a nebo si tyto knihy můžete koupit například na www.arara.cz .

2 komentáře:

  1. tak bohužel nic, ale moc gratuluju

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda! :D Na toho Erebose jsem si dělala zálusk! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))