neděle 29. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu (27)


Toto je nedělní meme od Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Dcera kostí a dýmu
Autor:  Laini Taylorová
Nakladatelství :  Knižní klub
Rok vydání:  05/2012
Anotace:
Karou je nadaná, krásná a tak trochu záhadná sedmnáctiletá studentka na pražské umělecké škole. Její tajemství nezná ani její nejlepší přítelkyně Zuzana. Ráda kreslí chiméry, fantastické bytosti, a nikdo netuší, že tato mytická stvoření jsou její rodinou. Přichází a odchází skrze portál za svým zvláštním posláním, kterým ji její pověřil čaroděj, který ji vychoval. Neví, že ji sleduje smrtelně nebezpečný a mrazivě krásný anděl, a válka mezi světy dobra a zla brzy vypukne.


Názor na obálku:
První mé reakce na tuto obálku nebyly moc nadšené, ale zjišťuji, že se mi pomalu začíná líbit. To co mě nejprve zarazilo, je ta bílá polovina. Je pravda, že kdyby byla ta fotka přes celou obálku, asi by nevynikl ten nápis.
A co anotace? Vypadá to, že se tentokrát podíváme k nám. Američanka, která píše fantasy odehrávající se v Česku je poměrně vzácný úkaz. Takže doufám, že nás nijak nepomluvila :D

Knihu můžete zakoupit na www.arara.cz

3 komentáře:

  1. Víš co se mi líbí? Že už podruhé obě hodnotíme tu samou obálku ve stejný den :D... Nejdřív to byl Železný král, tuším, a dneska to je Dcera kostí a dýmu. Taková pěkná shoda náhod! :D

    Ale jinak jsem také na tuhle knížku zvědavá. Obzvlášť po přečtení recenze Syki. Autorka si o Česku evidentně myslí, že zde asi nejsou úplně normální osoby :D... Už jsem docela zvědavá, jak se nad tím budu rozčilovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D To ale znamená, že máme stejný vkus! :D
      Tu recenzi jsem nečetla, ale asi to pro nás, obyvatele této malé zemičky, bude velmi vtipné :))

      Vymazat
    2. No vidíš, to je dost možný :D
      Já si ji právě ze zvědavosti přečetla, protože jsem přemýšlela, jestli to budu kupovat či ne. A ta recenze mě docela pobavila. :D Takže já doufám, že to bude jen vtipné a né třeba k pláči. ^^ :)

      Vymazat

Děkuju za tvůj komentář :))