úterý 24. dubna 2012

Knihy, které...(6)

Po týdenní přestávce :)


...jsou pro mně záhadou!

Kronika prokletých zaklínačů
Tato série má nádherné obálky, ale podle mnohých je to jediné, co je na nich pozitivní. Mě osobně se anotace moc nelíbí a ani mě nijak nezaujala, proto mě kniha neláká. Kdyby aspoň reakce byly o něco více nadšené...

Cinder
Víte jak vždycky o Vánocích a na Valentýna dávají v televizi nějakou slaďárnu? Tak minimálně jedna z nich je na motivy popelky. Některé jsou povedené a druhé už méně, proto netuším, kam si zařadit tuto novinku. Popelka a kyborg? To je... šokující. Možná už kvůli tomu bude kniha zážitek :)

Chvíle před koncem
Krásná obálka dokáže pomást mysl, ale co když ani podle anotace netuším, zda koupě knihy nebude propadák? V tomto případě pomůžou už jen recenze! Co jsem si tak pročítala, tak mnohým z vás přišel začátek slabší, ale svým koncem to prý bohatě vynahradila. Tak uvidíme, co na knihu budu říkat já, až se mi dostane do rukou.

Nesmrtelní
Četla jsem první díl a celkem mě zaujal. Ne tak příběhem, ale tou lehkostí, se kterou autorka píše. Přečetla jsem si i druhý díl a najednou oblak nadšení praskl. Upřímně jsme byla překvapena, jak se mi vůbec první díl mohl líbit. Možná je to i tím, že rozestup mezi četbou prvního a druhého dílu byl skoro rok během kterého jsem přečetla hromady kvalitnějších knížek a i můj pohled na jednotlivá díla se změnil. V každém říppadě jsou pro mě záhadou ty příšerné obálky od Arga...

Orel deváté legie
Znáte tuto knihu? Já jsme na ni narazila náhodou v knihkupectví a anotace mi přišla zajímavá. Jenže jsem nikdy na ostatních blozích o ní neviděla ani zmínku. A to už jsou u nás vydány další dva díly. A dokonce se kniha stala předlohou filmu. Proto netuším, proč se o knize nikdo nezmiňuje...

Tyto knihy můžete koupit na www.arara.cz

3 komentáře:

  1. Ta Chvíle před koncem vypadá poměrně slibně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O sérii Napořád-Navždy mám tiež svoju mienku. Okrem toho, čo si tu napísala ty, ma napadá ešte jedna vec. A to téma celého príbehu. Zhodou okolností som prednedávnom čítala Pád, Súženie atď. Mala som pocit, že dej mi je známy, alebo aspoň hlavná myšlienka. Nie, že by bol okopírovaný, ale je to čosi veľmi podobné. Verzia Kate-ovej sa mi páčila nepopierateľne viac. Pri Navždy som mala dojem, že sa nič mimoriadne nedeje. Až na konci sa všetko nakopí a čitateľ nevie, kde mu hlava stojí...

    OdpovědětVymazat
  3. nieco podobne ako si prezila pri nesmrtelnych som ja mala pri monster high

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))