úterý 10. dubna 2012

Knihy, které... (5)

Já vím, že bych neměla přidávat žádné články, když jsem na dovolené, ale berte to jako zprávy ze záhrobí :D Doufám, že se tu máte dobře a že máte pěkné počasí :)) (Tento článek je přednastaven, jako spousta dalších, tak to berte prosím s rezervou :D )



 ...u nás teprve vyjdou a já je musím mít!


Divergent
Tak toto není snad ani potřeba zdůvodňovat. Jsem ráda, že se CooBoo rozhodlo ji vydat i u nás, protože jsem ještě neslyšela o někom, komu by se kniha nelíbila. A navíc je to dystopie a já teto žánr miluju. Není ta obálka nádherná? :D

Demonglass
První díl Čarodějnice z Hex Hall byl dokonalý. Skvěle napsaná knížka, která mě nezklamala i když jsem od ní čekala opravdu hodně. Tak doufám, že to druhý díl nezkazí :)

Under the never sky
Tak tady mě zaujala hlavně obálka, ta by totiž stála za hřích. Miluju modrou ve všech odstínech a tady v kombinaci s černou a červenou vypadá úchvatně. Stejně jako Divergent má skvělé hodnocení a já se jí už nemůžu dočkat. NA tento skvost se můžeme těšit v červnu a protože ho má u nás vydat Knižní klub, nemusíme se bát toho, že dostaneme jinou obálku. KK většinou nechává tu originální :)

Delirium
A další skvěle hodnocená kniha na kterou se už brzy můžeme těšit i my, neangličtináři. Anotací mi trochu připomíná Ošklivé od Scotta Westerfelda, kteří se mi moc líbili. Na GR má hodnocení přes 4.00 a to už něco znamená :)

Across the universe
Naši slovenští sousedé se z tohoto pokladu těší poměrně dlouho, ale my si budeme muset počkat do srpna. Sice není hodnocena tak vysokými čísly, ale ta obálka je prostě nádherná! Já vím, že by se nemělo dávat jen na  vizuální dojem, ale ať! Mě se prostě líbí :)

3 komentáře:

  1. Divergencia je neuveriteľný príbeh!!! už som na nervy z toho, že ešte nemáme 2. diel!!! 8D Určite odporúčam 8)
    Under the never sky ma tiež moc zaujala obálka, ale momentálne nemám financie na každú knihu, ktorá sa mi zapáči 8D čo je škoda...

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že naše seznamy jsou podobné :D :D Divergenta se nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))