úterý 3. dubna 2012

Knihy, které... (4)


Mé úterní ,,meme" :)



 ...přehlížím!


Křídla
Když si vybírám, jakou knihu si koupit, většinou Křídla zavrhnu. Proč? Nelíbí se mi ta obálka  a celkově mi víly nepřipadají moc sympatické. Vím, že má kniha dobré ohlasy, ale mě nijak nezaujala.

Smečka
To stejné jako u Křídel, ale s tím rozdílem, že tady už tak dobré ohlasy nejsou. Nebo spíš jsou rozporuplné. Těm mladším se líbí, ale starší ji kritizují (tím nechci nikoho urazit :D ). Obálky jsou pěkné, anotace je zajímavá,  ale...

Roztomilé malé lhářky
Na seriál jsem se kdysi dívala. Myslím že jsem skončila u druhé série. Líbilo se mi to, ale ne tak moc, abych se  podívala i na ostatní díly. A co se týče knihy? To stejné jako u předchozích dvou knih :D A rozdíl je v tom, že tentokrát mám názor i od blízké kamarádky, které se to nelíbilo. A protože máme velmi podobný styl, tak jí věřím.

Eon
Ani nevím, proč tuhle knihu přehlížím. Na rozdíl od těch třech, na mně působí velmi nadějně. Anotace super, obálka je zajímavá, jsou tam draci, takže vše ok. Jen asi mě nezaujala tak, abych ji prostě musela mít.

Pokrevní pouta
Vampýrská akademie byla skvělá.  Bavila mě, našla jsem si tam svoji lásku (Adrian :D ) a po dlouhé době to byla jedna z kvalitnějších upířin. Z Pokrevních pout mám ale trochu strach. Bojím se, že Richelle nesplní moje očekávání. A že mi tím celou předchozí sérii zkazí. No, uvidíme... :)

9 komentářů:

  1. Pokrevních pout bych se vůbec nebála :) jdi do nich :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eon určite odporúčam, mám to doma, je to skvelá knižka 8) mám prečítaný už aj druhý diel, mne sa to moc lúbilo 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro vo všetkých s tebou súhlasím, až na Pokrevní pouta. Richelle určite nesklamala a ak si fanúšik Adriana ako spomínaš, tak si prídeš na svoje. Ja tiež zbožňujem Adriana a poriadne som si ho v knihe užila.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem kromě krevní pout a roztomilých malých lhářek četla všechno, takže ti určitě doporučuji knížku Eon, ale hlavně proto, abys si přečetla další díl, protože je opravdu úžasný. Smečku si přečti, když si budeš chtít od všeho odpočinou, protože to není nic moc extra, ale přečíst se to dá

    OdpovědětVymazat
  5. Křídla jsem četla.. a není to špatné.. ale nenuť se do toho.. je to spíš pro mladší.. abys pak nebyla zbytečně zklamaná.. no a PPL sleduju jako seriál.. a na knížku taky vůbec nemám chuť.. ale zbytek neznám :/

    OdpovědětVymazat
  6. Smečku jsem po dlouhém váhání nakonec začala číst a byla jsem vážně překvapená, jak mě to chytlo. Je to taková ta kniha trochu připomínající styl Stephenie Meyer, ale ne dějem, spíš stylem psaní, ovšem to jsem překousla a jsem za to moc ráda, jelikož se mi kniha jinak dost líbila a nemůžu se dočkat na to, až se mi do rukou dostane její druhý díl ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Smečku jsem četla a taky jsem myslela, že to bude nic moc a tak, ale je fakt dobrá =) Teď vyhledávám další díly, rozhodně to zkus, stojí to za to =)

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, tak článek mě opravdu zaujal. většinou to bývají pozotivní témata, ale napsala jsi to perfektně. Žádnou z knih jsem zatím nečetla, Pokrevní pouta mě lákají, ale sdílím stejný názor jak ty.. co když už to nebude ono?. a Lhářkama jsi mi připomněla spolužačku, které tu knížku koupila babička :D docela stylová ale, že? :D

    OdpovědětVymazat
  9. PLL som chcela pozerať seriál, ale ešte som nemala čas ani začať a ja buď čítam knihu alebo pozerám film či seriál a myslím, že tu by som radšej pozerala, len neviem či ma to chytí zatiaľ som som si len čítala o čom to je celé a zaujalo ma to tak snáď, smečku som chcela teraz ma nenapadne ako sa to vola v slovenskom preklade, ale ja prečítam skoro všetko až také fakt nudné knihy tie odkladám, ale väčšinou sa to zatiaľ pri žiadnej mnou kúpenej nestalo

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))