středa 4. dubna 2012

Je suis impatient de...(3)


Tak je to tady. Dnes, asi kolem dvanácté jsem odletěla z Prahy směr Thajsko. Dnešním dnem také začnou přednastavené články, které jsem sepsala v uplynulých dnech. A tento není výjimkou. Takže vám určitě scházet nebudu :) Našla jsem si zástupce, který vás bude o nových příspěvcích informovat na facebooku. Je to velmi milá a skvělá dívčina, která je v reálu i mou kamarádkou. Mám ji moc ráda, tak na ní buďte hodní! :D

A co budu číst? Protože cesta letadlem je dlouhá, beru si dvě tlusté bichle. A to Čas čarodějnic, který jsem začala číst v únoru, ale musela jsem ho odložit (skončila jsem asi na 80. straně) a Inheritance, na který se velmi těším! A až se vrátím, plánuji si přečíst nějaké e-booky a recenzáky, protože v mé knihovně jaksi docházejí nepřečtené knihy. Budu muset brzy vyrazit na lov :D Zálusk mám třeba na Železného krále, Tygrovo prokletí a dystopii Tak padne náš svět. Tak už začínám šetřit.

A co se týče knih, které jsem si koupila za březen, tak těch není mnoho. Ve skutečnosti jenom jedna a to Andělé noci od Lili St. Crow. Recenzi najdete už v sobotu na blogu. Kromě téhle knihy jsem ale získala i ohromné množství recenzních výtisků, takže ty jsem četla asi nejvíce.

Na apríla se spustil Velikonoční knižní hop a já jsem byla poměrně dost překvapena, kolik se vás zúčasnilo už hned první den. A ty krásné vzkazy :) Odpovídat na jednotlivé nebudu. Kdybych nebyla tak šikovná, že jsem si od vás nevyžádala mail, asi bych to udělala, ale takhle nemám jinou možnost :D Jedině odpovědět na nějaké pomocí tohoto článku. Aki se mě ptala odkud beru obrázky, které dávám do článků. Odpověď je z weheartit.com nebo třeba z deviantart.com. Důležité je zadat správné slovo do vyhledávání, pak už to jde většinou samo :D A když ne, tak prostě hledám a hledám. Někdy mi to trvá i déle než napsání toho článku ;)

Pak byly většinou pochvala a žádosti ať vám zařídím výhru nějaké knihy. Tyto vzkazy mě opravdu potěšily, protože byly vtipné a většinou originální. A za to děkuju. Ještě jsem neměla moc času pročítat vaše Velikonoční zvyklosti, ale jakmile se vrátím, hned se na to vrhnu.

Tak to by mohlo být vše a příští JSID budu psát krásně opálená :))). Mějte se tu pěkně a nezdivočte mi!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))