čtvrtek 12. dubna 2012

Dopisy hrdinům III.

Dnes jsem trochu odbočila od tématu a napsala hned skupině hrdinů. Tento článek je jedním z těch přednastavovaných a proto mi už docházejí nápady :D Je to vyčerpávající, ale snad se vám článek bude líbit :)



Všem co oživují mrtvoly,
na mě své špinavé triky nezkoušejte! Nechci se stát upírem, zombie a ani nechci být duchem, až umřu, chci být mrtvá. Nevím, jestli vás život po životě baví, jestli toho nelitujete, ale mě to neláká. Samozřejmě to má své plus. Vemte si třeba kolik bych mohla přečíst knížek nebo jaké země bych mohla navštívit! To by bylo úžasné číslo, ale jsem si jistá, že by mě to za chvíli omrzelo. 
A nechci ani porazit ďábla, tak velké ambice taky nemám. A ještě abych kvůli tomu musela umírat? Ne, děkuji. Jsem spokojená taková jaká jsem. Čili živá. A navíc je velké riziko, že se vám vaše hrátky nepovedou a já budu poškozená. Třeba mi bude něco chybět. Nebo hůř, třeba už budete unavení a povede se vám oživit jen část mě. A já nechci pobíhat po světě s jednou hnijící rukou. Víte jak by to smrdělo? 
Možná svůj názor změním až přijde na věc, ale momentálně jsem proti. Takže Edwarde, Liame, Huntere, Frankenstaine a další co máte v povaze probouzet mrtvé, zkuste si to na někom jiném a mě nechte v klidu spát.
Předem díky
Awekki
                                                               

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))