čtvrtek 5. dubna 2012

Dopisy hrdinům II.

Přestože jsem poslední díl Odkazu dračích jezdců ještě nečetla, rozhodla jsem se tentokrát napsat dopis hlavnímu hrdinovi z této série. Je jím Eragon, kterého jistě všichni znáte ať už z knížek nebo filmu. Dopis je v podstatě bez spoilerů, ale je zasazen do doby před Inheritance :)



Drahý Eragone,
Atra esterní ono thelduin. Chtěla bych Tě pochválit, že sis jako svoji lásku vybral Ariu. Nejsem si sice jistá, zda se k Tobě hodí, vždyť jsi v podstatě ještě mládě, ale určitě Ti bude oporou. Je krásná, elegantní a vznešená. Navíc se umí bránit, což je pro Tebe bod k dobru. Nemusíš ji chránit jako nějakou jednoduchou děvečku. Rada ode mě: I když se zdá, že tě momentálně nechce, nevzdávej se a čekej. Však ono to přijde a jednou Ti podlehne. Ale pak si jí nezapomeň vážit!
Další žena, za kterou bych Tě chtěla pochválit, je Safira. Upřímně Ti závidím! Ale stále si myslím, že bych byla lepší jezdec. Mnohem lepší...
Jsem ale ráda, že máte mezi sebou tak krásný vztah. Až se skoro podobá lásce. Také bych chtěla mít draka. A asi by byl fialový, ne tmavě, spíše takový ten zářivý světlý odstín. Myslím, že se jmenuje fuchsiový, je to něco mezi růžovou a fialovou.
Je mi jasné, že Tě to moc nezajímá, ale toto plácání má svůj cíl. Chtěla bych Tě požádat, zda by jsi mi v budoucnu, pokud bude mít Safira mláďata, jedno nedaroval. Slibuji, že se o něj budu starat skvěle. Přísahám! Ale pokud neplánuješ Safiru připustit, stačilo by mi se s ní jednou párkrát proletět.
Mohli bychom uzavřít dohodu. V pondělí, středu, pátek a o víkendu by si ji mohl mít Ty a ty dva dny bych ji mohla opatrovat já. Ano, jsem velmi štědrá, nemusíš mi děkovat.
Přeji Ti, aby se Ti poslední boj povedl a aby zvítězili ti dobří. Dej za mě pusu Safiře. A Arii taky.
S dračí láskou
Awekki
                                                               

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. pekné to je :) asi si tú knihu prečítam :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi mě upřímně rozesmála :D zamlouvám si jednoho dráčka, až k Safíře Eragon někoho "připustí" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Len aby sa Safira náhodou neurazila, že to ako sa o nej hovorí sa nápadne podobá, tomu akokeby ona bola nejaké šteniatko alebo čo. Tak nech to vyjde. ;D
    "...že bych byla lepší jezdec. Mnohem lepší..." - toto zaškrtilo všetko! xD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))