pátek 9. března 2012

Recenze: Nebezpečná láska

 Autor: Kateřina Petrusová
Vyšlo:  02/12
Nakladatel: Fragment
Žánr:  detektivka, romantika
Anotace:
Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Toužíte prožít neuvěřitelný příběh a během něho cítit všechny silné emoce? Pokud ano, je nejlepší volbou kniha Nebezpečná láska od české autorky Kateřiny Petrusové. Romantický příběh s kapkou nebezpečí v prostředí New Yorku se vám dostane pod kůži. Co vytknout knize, který vás nenudí, u které si hryžete nehty napětím a smějete se povedeným vtipům? Pokud tedy váháte, zda si Nebezpečnou lásku pořídit, neváhejte. Stojí to za to.
 Ze začátku nevinně se tvářící kniha vás bude neustále překvapovat novými a novými informacemi, které změní váš pohled na jednotlivé postavy. Přestože jsem tušila, jak celá kniha skončí (zápletka mezi hlavními postavami není nijak složitá, dalo by se říci že až překvapivě jednoduchá) , konec byl pro mě šokem. Autorka si totiž se svými čtenáři neskutečně hraje a já jsem za to ráda, protože tímto získává kniha rychlejší spád, který se uklidní až na posledních pár řádcích. Čtenář sice s každou další stránkou očekává sladkou romantiku, ale ne na všech se mu jí dostane.
 Paige, mladá ošetřovatelka už nechce pomáhat lidem na sklonu jejich života a zažívat neustále citové vypětí, které jejich smrt vyvolává. Shodou okolností ji její bývalý šéf doporučí svému známému, který shání opatrovatelku pro svého syna. Rodina Bavettových je sice zvláštní a svým italským temperamentem jedinečná, ale hlavní je, že Michaelovi, jejímu novému svěřenci, nehrozí v nejbližší době smrt. Jeho ,,nemoc" je sice trochu neobvyklá, ale i tak tuto práci Paige vezme. Jejím úkolem je starat se o navenek dospělého muže, který je ale svou psychikou na úrovni malého kluka. Práce to není nijak náročná, ale má i svá úskalí.
Co stojí za obraným mechanismem, vyvolaným údajnou nehodou? Rodina Bavettových Paige něco skrývá, ale co, to už si budete muset přečíst sami.
Pokud vás v knihkupectví upoutá obálka s americkým městem a jménem české autorky, neodcházejte od ní. Kniha je plná malých drobností, které vám zvednou náladu. Třeba roztomilé pyžámko se Spidermanem nebo krmení kachen. Možná se i stane, že při čtení Nebezpečné lásky vám ukápne slza. Nestyďte se za ni, je to přirozené.
Dávám 7 bodů z 10.
Děkuji nakladatelsví Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. Knihu si můžete objednat na jejich internetových stránkách.

1 komentář:

  1. Recenze se ti povedla xD já sama jsem si hodnotila GR plným počtem (jsem nenáročný čtenář xD a líbí se mi každá blbost)... kdybych knihu nečetla tak po tohle bych si ji rozhodně přečetla xD líbí se mi že tvoje recenze neodhaluje spoilery xD (to co jsou ve skutečnosti Bavettovi) xD U mě slza teda neukápla xD já jsem prostě furt věřila že se ten konec nestane tak jak to bylo xD a potom na konci to bylo jako že.... měla jsem praaavdu xD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))