neděle 25. března 2012

Posuď knihu podle obalu (22)


Toto je nedělní meme od Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Vlny zmítané smrtí
Autor:  Carrie Ryanová
Nakladatelství :  Mladá fronta
Rok vydání:  03/2012
Anotace:
Volné pokračování hororové romance Les rukou a zubů. Gábi vede klidný život v bezpečí svého městečka u moře, za hradbou. Nechává přátele snít o Temném Městě na pobřeží a sama vše jen pozoruje z majáku. Nic jiného než domov nikdy nepoznala. Nic jiného ke štěstí ani nepotřebuje. Ale život po Návratu nemůže být bezpečný. Existují nebezpečí, která ani hradba nezastaví. Gabrielina matka si myslela, že svá tajemství nechala v Lese rukou a zubů, ale tajemství v jejich světě nezůstávají pohřbena – stejně jako mrtví. Gabrielin svět se začíná hroutit. Jeden večer za hradbou… Jeden kluk, kterého Gábi znala odjakživa, a jeden zahalený tajemstvím… Jeden okamžik nepozornosti, a půlka Gabrieliny generace je mrtvá, druhá půlka uvězněná. Gábi ví jediné: Jestliže má ještě doufat v budoucnost, musí se postavit lesu z matčiny minulosti.

Názor na obálku:
Jejda, růžová? Sice trochu kýčovité, ale doufám, že naživo nebude ta barva tak zářivá. První díl byl skvělý. Originální, napínavý a děsivý. Zvedl příčku hodně vysoko, takže jsem zvědavá, jestli si ji udrží nebo naopak sníží/zvýší. Všeobecně je hodnocena jako lepší, což mě ještě více nutí si druhý díl přečíst :)

5 komentářů:

  1. Někde jsem viděla tutéž obálku s červeným nápisem...ta růžová se mi fakt nelíbí :D navíc když vidím někde napsáno slovo smrt (v jakémkoli tvaru) růžově, působí to na mě dost zvláštně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka je moc krásná!!!
    Ale kazí to ta růžová... je to tam fakt jak pěst na oko ... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mně ta růžová ani tolik nevadí. Vůbec si myslím, že v reálu bude vypadat trochu jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je skvělá!:) Takhle vypadá strašně, ale když jsem ji viděla v knikupectví, tak jsem blahem téměr slintala..:D Už se moc těším, až si knížku koupím a přečtu.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Obálka se mi líbí rozhodně víc s růžovou než s červenou barvou, protože ta červená plně bila do očí, ale je pravda, jak napsala Myanmar, že slovo smrt s růžovou barvou může vypadat zvláštně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))