úterý 27. března 2012

Knihy, které...(3)

Minulý týden jsem bohužel neměla moc času, proto je třetí příspěvek až dnes.



 ...mě překvapily!


Erebos
Od Erebosu jsem čekala poměrně hodně a přesto mě příjemně překvapil. Jak popracováním herního systému, tak i zápletkou. Opravdu mě hodně bavil a mnohdy až tak, že jsem se s hrdinou plně ztotožnila.

Hlas nože
Narazila jsem na něj v knihovně a přestože si moc nekupuji knihy, které nebyly moje (z knihovny, od přátel,..) tady jsem neváhala a koupila jsem si vlastní výtisk. Tak moc jsem se zamilovala. Jen mě teď trochu deptá, že mám doma knihu, která nebyla ani jednou čtená a protože příběh mám ještě v živé paměti, dávám přednost těm neznámým. Uvidíme, kdy si dám re-reading :)

Ztracený symbol
O Danu Brownovi jsem dokonce napsala článek do Mého autora roku 2011 . Proto si myslím, že nemá moc velkou cenu to tu rozebírat, protože tento příspěvek je poměrně dlouhý je v něm vše, co můžu o Ztraceném symbolu povědět.

Zaklínačka
Zaklínačku jsem četla teprve nedávno a do tohohle seznamu právem patří. Překvapilo mě, jak dobře jsem se u knihy bavila a jak rychle jsem ji přečetla. Takže pokud stále váháte si Zaklínačku pořídit, tak nemusíte ( i když přiznávám, že hlavní hrdinka nemusí sednout všem, je to věc objektivní).

Hunger games
Tuto sérii považuji za můj největší objev. V knihkupectví jsem na ni narazila úplnou náhodou a netušila jsem co můžu čekat. Koupě nelituju. Momentálně kolem HG vzniká nová vlna šílenství což mě většinou odrazuje, ale tady zůstanu věrná a klidně se toho šílenství zúčastním, protože Hunger games za to stojí. Moje srdeční záležitost.

2 komentáře:

  1. Ano, Hunger games prostě nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Některé knihy jsem nečetla, ale souhlasím s Erebosem a Hunger Games.Ztracený symbol bych si chtěla jednou přečíst..:) Snad se k němu taky někdy dostanu..:)
    Natt

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))